Przetargi.pl
Budowa placu zabaw z przyjaznym podłożem na osiedlu Jaroty w Olsztynie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem budynku socjalno - użytkowego oraz zieleni izolacyjnej

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
    ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
    10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
    REGON: 00130182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw z przyjaznym podłożem na osiedlu Jaroty w Olsztynie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem budynku socjalno - użytkowego oraz zieleni izolacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1) budowa placu zabaw z przyjaznym podłożem dla dzieci w różnych przedziałach wiekowych na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez DRO-KONSULT Sp. z o.o., Oddział w Olsztynie, 10-449 Olsztyn, ul. Piłsudskiego 77 - kwiecień 2009. Projektowany zakres robót budowlanych mieści się na terenie pozostającym we władaniu Gminy Olsztyn, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego między Nagórkami i Jarotami w Olsztynie uchwalony uchwałą Rady Miejskiej w Olsztynie Nr XXX/XXX/340/97 z dnia 26 lutego 1997 r. (Dz.Urz.Woj. Olsztyńskiego Nr 9 z dnia 27 marca 1997 r. poz. 108), 2) zaprojektowanie oraz budowa budynku przeznaczonego do obsługi placu zabaw, 3) zaprojektowanie i wykonanie pasa zieleni izolacyjnej przy placu zabaw, Zakres robót: a) zadanie 1 - wykonanie placu zabaw, w tym: - budowę nawierzchni elastycznych, - budowę chodników wewnątrz placu, - budowę ciągu pieszo-jezdnego, - budowę kanalizacji deszczowej i drenażu, - budowę sieci wodociągowej, - budowę oświetlenia, - wykonanie nawierzchni trawiastych wewnątrz i na zewnątrz placów, - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci, stojaków dla rowerów, tablic informacyjnych, - wykonanie zaprojektowanej zieleni na placu zabaw. b) zadanie 2 - zaprojektowanie oraz budowa budynku przeznaczonego do obsługi placu zabaw, w tym: - opracowanie pełnej dokumentacji projektowej budynku oraz przyłączy elektrycznych, wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej w tym projektu budowlanego i projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, - uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, - wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, - dostawa oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład zaplecza, - dostawa oraz montaż niezbędnego wyposażenia obiektu w zakresie określonym jego funkcją, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku (w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) i przekazanie zamawiającemu gotowego do użytkowania budynku wraz z dokumentacją projektową i powykonawczą. c) zadanie 3 - zaprojektowanie i wykonanie pasa izolacyjnego zieleni wysokiej i niskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) zrealizował: - zadania podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia o łącznej wartości min. 2 000 000 zł (brutto). Za podobne zadanie rozumie się m.in.: - budowę nawierzchni elastycznych, - budowę chodników z kostki betonowej, - wykonanie zieleni (nasadzenia roślinności wysokiej i niskiej). - co najmniej 1 zadanie, którego przedmiotem było wykonanie budynku o zbliżonych parametrach funkcjonalno - użytkowych do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości min. 200 000 zł (brutto), b) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: - posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000 PLN, - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności, Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji (zgodnie z ppkt 5). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 7) posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie. 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach