Przetargi.pl
Budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną na terenie Przedszkola Miejskiego w Mszczonowie

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną na terenie Przedszkola Miejskiego w Mszczonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną wraz z wyposażeniem na terenie Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Tarczyńskiej 28 w Mszczonowie.

    2. Projektowany plac zabaw jest zlokalizowany w miejscu istniejącego i obecnie użytkowanego placu zabaw na zamkniętym terenie przedszkola.

    3. Dane powierzchniowe przedstawiają się następująco:

    a) pow. terenu w obszarze oddziaływania budowy - 795 m2;

    b) pow. projektowanego placu zabaw - 428,92 m2;

    c) pow. nawierzchni EPDM - 326,89 m2;

    d) pow. nawierzchni ze zrąbków drewnianych - 56,63 m2;

    e) pow. piaskownicy - 45,4 m2;

    f) pow. chodnika przyległego do placu zabaw - 34,1 m2;

    4. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty:

    Ogólny zakres prac przygotowawczych:

    a) wytyczenie placu zabaw w terenie;

    b) przygotowanie placu budowy;

    c) oczyszczenie terenu;

    d) zabezpieczenie drzew;

    e) demontaż nieczynnej wywiewki kanalizacyjnej;

    f) montaż wyłazu żeliwnego klasy A15 na istniejącej studni kanalizacyjnej;

    g) demontaż wyposażenia stałego istniejącego placu zabaw;

    Ogólny zakres prac budowlanych:

    a) usunięcie warstwy humusu;

    b) niwelacja terenu;

    c) wykonanie podbudowy;

    d) obsadzenie obrzeży;

    e) montaż urządzeń;

    f) wykonanie nawierzchniach bezpiecznych;

    g) zagospodarowanie terenu w obszarze oddziaływania budowy.

    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz.

    6. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonym do siwz przedmiarze robót - tzn. wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia kosztorysowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonego przedmiaru robót.

    7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty, które zostały opisane w niniejszych dokumentach przetargowych zgodnie z zakresem robót wynikającym z załączonego do siwz przedmiaru robót.

    8. W związku z wynagrodzeniem kosztorysowym wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do siwz.

    9. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji.

    10. Wykonawca potwierdzi w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) w Żyrardowie czy na terenie objętym inwestycją znajdują się znaki geodezyjne będące pod ochroną i przedstawi ich wykaz. W razie uszkodzenia tych znaków będzie zmuszony do ich odtworzenia w uzgodnieniu z PODGiK w Żyrardowie.

    11. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    12. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w stwiorb.

    13. Rozwiązania równoważne:

    a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.

    b) Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

    c) Zamawiający dopuszcza rzeczy inne niż wskazane w dokumentacji przetargowej, ale o tym samym przeznaczeniu i funkcji, rozwijających te same kompetencje i umiejętności dzieci w zakresie wskazanym w dokumentach przetargowych.

    d) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

    14. Ocena równoważności proponowanych rozwiązań:

    a) Zamawiający nie wymaga od wykonawców podawania i opisywania w ofercie rozwiązań technicznych i materiałów, jakie zamierzają zastosować w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia. Oferta przedkładana w ramach niniejszego postępowania, w świetle postanowień siwz, stanowić ma ogólne, złożone na formularzu ofertowym (stanowiącym zał. nr 1 do siwz), zobowiązanie do wykonania zamówienia w sposób zgodny z jego opisem zawartym w załącznikach nr 9 do siwz za zaoferowaną cenę. Zamawiający wymaga jedynie podania ceny oraz zaciągnięcia ogólnego zobowiązania do wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami siwz. Zamawiający nie żąda podania w ofercie, co konkretnie i w jaki sposób w ramach realizacji danego zamówienia zostanie dostarczone. Na treść oferty, tzn. na zakres wynikającego z niej zobowiązania wykonawcy, składa się jedynie zobowiązanie do wykonania zamówienia zgodnie z siwz.

    Zamawiający tym samym przenosi etap oceny zgodności przedmiotu ewentualnego świadczenia z siwz - który jako nieopisany w ofercie, nie może zostać zweryfikowany w trakcie oceny ofert - na etap realizacji zamówienia.

    b) Jednakże gdy wykonawca w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, art. 30 ust. 5 ustawy Pzp nakłada na wykonawcę obowiązek wykazania, że oferowane przez niego roboty, usługi lub dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

    W myśl przepisu art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, to na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego rozwiązanie jest faktycznie rozwiązaniem równoważnym w odniesieniu do przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego. W powyższym zakresie wykonawca wszelkimi możliwymi środkami dowodowymi musi przedstawić jasne, precyzyjne i nie powodujące żadnych wątpliwości stanowisko, które u zamawiającego winno wywołać skutek w postaci nie powodującej żadnych wątpliwości pewności, co do prawidłowości złożonej oferty, w tym jej zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i prawidłowego skonfigurowania przedmiotu oferty równoważnej.

    c) Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

    d) Podanie przez wykonawcę następujących informacji:

    - opis przedmiotu zamiennego;

    - zdjęcie zamiennika;

    - ilość elementów produktu;

    - cechy użytkowe, funkcjonalne i jakościowe;

    powinno być wystarczające do weryfikacji i prawidłowej oceny przez zamawiającego zaproponowanego zamiennika

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4000 zł, słownie: cztery tysiące złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach