Przetargi.pl
Budowa placu zabaw z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w m. Żychlin

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną w m. Żychlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Płyta boiska o wymiarach 44m * 22m z nawierzchni w technologii typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna na podbudowie elastycznej typu ET o gr. min. łącznie 35 mm (warstwa mineralno syntetyczna-mieszanina żwirku kwarcowego, granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego) z obrzeżami betonowymi 100*30*8 cm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm na podbudowie z tłucznia łamanego grubości 15 cm /12 cm warstwa dolna + 3 cm warstwa górna z klińca drobnego/ zagęszczana mechanicznie. Płyta boiska w różnych kolorach w zależności od dyscypliny. Linie malowane w kolorze białym, żółtym i granatowym, zgodnie z projektem budowlanym. 2. Chodnik piesze i wokół boiska i placu zabaw w nawierzchni brukowej z kostki betonowej kolorowej 6 cm na powierzchni 610m2, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 13 cm razem z obrzeżami betonowymi 100 * 30 * 8 cm na podbudowie betonowej z betony B 10, zgodnie z projektem budowlanym. 3. Parkingi i dojazdy w nawierzchni brukowej z kostki betonowej kolorowej 8 cm na powierzchni 1000 m2, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm i podbudowie tłuczniowej gr. 18 cm z kamienia łamanego, razem z obrzeżami betonowymi drogowymi 100 * 30 * 15 cm na podbudowie betonowej z betony B 15, zgodnie z projektem budowlanym. 4. Płyta placu zabaw o wymiarach 18,5m * 13,5m z nawierzchni w technologii typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna na podbudowie elastycznej typu ET o gr. min. łącznie 35 mm (warstwa mineralno syntetyczna-mieszanina żwirku kwarcowego, granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego) z obrzeżami betonowymi 100*30*8 cm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm na podbudowie z tłucznia łamanego grubości 15 cm /12 cm warstwa dolna + 3 cm warstwa górna z klińca drobnego/ zagęszczana mechanicznie. Płyta boiska w 6 różnych kolorach. Zgodnie z projektem budowlanym. 5. Ogrodzenie boiska z siatki syntetycznej na słupkach stalowych 60*60*3 mm i 4,5 m wysokości od gruntu, montowane w fundamentach z betonu B 20 razem z brama i dwoma furtkami stalowymi. Elementy stalowe malowane proszkowo na kolor zielony. Na słupkach, na wysokości 1,9 m zamieścić haczyki na odzież. zgodnie z projektem budowlanym. 6. Ogrodzenie placu zabaw z siatki syntetycznej na słupkach stalowych 60*60*3 mm i 1,5 m wysokości od gruntu, montowane w fundamentach z betonu B 20. Elementy stalowe malowane proszkowo na kolor zielony, zgodnie z projektem budowlanym. 7. Drugi plac zabaw o wymiarach 16,66m * 21,66m w nawierzchni żwirowo - piaskowej razem z obrzeżami betonowymi 100 * 30 * 8 cm na podbudowie betonowej z betony B 10, zgodnie z projektem budowlanym. 8. Drugie boisko do piłki siatkowej lub badmintona o wymiarach 25,63m * 21,59m w nawierzchni trawiastej razem z obrzeżami betonowymi 100 * 30 * 8 cm na podbudowie betonowej z betony B 10, zgodnie z projektem budowlanym. 9. Wyposażenie boiska sportowego wielofunkcyjnego /piłka ręczna, tenis ziemny, piłka siatkowa, koszykówka/ - bramki do piłki ręcznej aluminiowe w kolorze białym /2,0m * 3,0m demontowane w tulejach - 2 komplety z siatkami - słupki do siatkówki aluminiowe z tulejami, demontowane w kolorze białym, z naciągami i siatką - 3 komplety - słupki do tenisa aluminiowe z tulejami, demontowane w kolorze białym, z naciągami i siatką - 1 komplet - tablice do kosza mocowana pełnowymiarowe, mocowane na stałe w fundamentach, na stałej konstrukcji stalowej malowanej proszkowo - 4 komplety. Zgodnie z projektem budowlanym. 10. Wyposażenie placu zabaw i terenów zielonych zgodne z załączonym opisem pozycji kosztorysowych przedmiaru robót i rysunkami, zgodnie rysunkami do projektu budowlanego. 11. Oświetlenie placu zabaw wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną zasilane z istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Żychlinie. Oświetlenie wykonane jako parkowe na składające się z 18 słupów aluminiowych w kolorze czarnym 3,5m wysokości na fundamentach prefabrykowanych z oprawami oświetleniowymi 70W/230V i rozdzielnicą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Posiada doświadczenie zawodowe 1/ zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, roboty budowlane odpowiadając swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert. B. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca składający ofertę musi spełnić następujące warunki wykonania zamówienia, a mianowicie: 1.1. Wynikające z przedmiotu zamówienia, jego specjalistycznego charakteru i realizacji 1.1.1. ZAPEWNI GWARANCJĘ WYKONANIA 1/ zapewni co najmniej 3 - letni okres gwarancji na wykonane zamówienia, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi 2/ zobowiąże się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 2 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie 1.1.2. WARUNKI PŁATNOŚCI 1/ Zamawiający zapewni na koniec realizowanego zamówienia: 1 płatność, dla 1 etapu zamówienia. 2/ Zamawiający zapewni 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymania faktury. 1.1.3. WARUNKI REALIZACJI 1/ Wykonawca zaakceptuje warunki realizacji zamówienia, parafując projektu umowy na roboty budowlane. 1.1.4. KOSZTORYS OFERTOWY 1/ wykonać kosztorys ofertowy metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18-05-2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego /Dz. U. Nr 130, poz. 1389/ 2/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczania ceny oferty. 1.1.5. OFEROWANE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ, 1.2. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY, treść oferty musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Pzp, art. 82 ust. 3. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ARTYKUŁU 22 UST. 1 ustawy Pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do FORMULARZA OFERTY oraz w załączeniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa /uprawnienia budowlane i elektryczne/. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 2. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na załączniku nr 2 SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą: 2.1. sprawozdania finansowego określającego obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do przedłożenia sprawozdania, innych dokumentów określających obroty, zyski, zobowiązania i należności za wyżej wymieniony okres. 2.2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - nie dotyczy. 2.4. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium - nie dotyczy. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, na załączniku nr 3 POTENCJAŁ KADROWY wraz z udokumentowaniem /dyplom, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa/ 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na załączniku nr 4 POTENCJAŁ TECHNICZNY. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na załączniku nr 5 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY. W przypadku wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 6.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7. Wypełniony FORMULARZU OFERTY . 8. Wypełniona KARTA GWARANCJI. 9. Wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY. 10. Zaparafowany PROJEKT UMOWY. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach