Przetargi.pl
Budowa placu zabaw we wsi Staroźreby

Urząd Gminy Staroźreby ogłasza przetarg

  • Adres: 09-440 Staroźreby, ul. Płocka 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 2617051, 2617065 , fax. 0-24 2617002
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Staroźreby
    ul. Płocka 18 18
    09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 2617051, 2617065, fax. 0-24 2617002
    REGON: 00055126600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starozreby.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw we wsi Staroźreby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw we wsi Staroźreby Roboty polegać będą na: 1. budowie boiska niepełnowymiarowego do piłki ręcznej - boisko zabawowe o wymiarach 26,00m x 18,00m, a. zamontowanie 2 sztuk bramek o wymiarach 300cm x 200 cm, wraz z siatkami (2 sztuki), b. zamontowanie 1 sztuki kosza do koszykówki, wraz z siatką (1 sztuka), c. malowanie linii boiska w kolorze białym o szerokości 5cm. d. nawierzchnia trawiasta boiska zabawowego do piłki ręcznej - 468 m?., 2. teren o nawierzchni piaszczystej - 492 m?, 3. teren rekreacyjny o nawierzchni trawiastej - 1045,50 m?, 2. uzupełnienie ogrodzenia z siatki stalowej (wysokości 1,50m i długości 115m) na cokole betonowym wraz bramą wjazdową o szerokości 3,0m (1 sztuka) i 2 szt. furtkami o szerokości 1,20m. 3. panelowy łapacz do piłek - piłkochwyt - 2x8,0m, wysokości 4,0m 3. budowie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. - 467,5m?, 4. palisadowe ogrodzenie wysokości 80 cm. ponad terenem z półwałków drewnianych średnicy 80 cm impregnowanych ze szprosami krzyżowymi na słupkach stalowych średnicy 50 mm., dł. 35 mb. 5. dostawa i osadzenie wyposażenia placu zabaw: a. betonowy stół do tenisa stołowego - 1 sztuka, b. huśtawka na sprężynie typu koń - 1 sztuka, c. huśtawka wagowa typu ważka - 1 sztuka, d. karuzela talerzowa - 1 sztuka, e. huśtawka wahadłowa podwójna - 1 sztuka, f. zestaw zabawowy typu lokomotywa z tunelem - 1 sztuka, g. zestaw zabawowy typu tomek ze zjeżdżalnią - 1 sztuka, h. zestaw zabawowy typu wagonik - 2 sztuki, i. piaskownica sześciokątna o boku 1,80 m. - 1 sztuka, j. zestaw zabawowy typy sześciokąt wielofunkcyjny - 1 sztuka, k. ławki z oparciem o długości 1,60 m. - 8 sztuk. l. regulamin placu zabaw. Można zastosować urządzenia równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach. Podane gabaryty mogą się różnić od podanych jednak muszą uwzględniać wielkość placu zabaw, na którym mają być zamontowane. Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać wynika z opisu projektu i przedmiaru robót oraz kart technicznych urządzeń dołączonych do SIWZ. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust. 5 ustawy. 7. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, a także spełniać wymogi norm Polskich i Unii Europejskiej. Powinny posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci. 8.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 złotych (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.: a) mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel (kierownika robót budowlanych), do prowadzenia robót budowlanych związanych z budową obiektów rekreacyjnych i sportowych tj. boisk sportowych, placów zabaw itp. b) Posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty o podobnej wielkości i zakresie (robót budowlanych związanych z budową obiektów rekreacyjnych i sportowych - boisk sportowych, placów zabaw), potwierdzonej referencjami; 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d) Informację o personelu kierowniczym (załącznik Nr 5) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych związanych z budową obiektów rekreacyjnych i sportowych tj. boisk sportowych, placów zabaw itp. f) certyfikaty jakości i normy bezpieczeństwa zamontowanych urządzeń. Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starozreby.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach