Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie boiska wraz z placem zabaw przy ul. Krętej w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Kręta nr działki 14/2, 15/2 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych, 2) wykonanie fundamentów pod urządzenia zabawowe, 3) dostawa i montaż urządzeń zabawowych, 4) wykonanie nawierzchni stref upadku przy urządzeniach zabawowych, 5) wykonanie nawierzchni Hanse Grand, 6) wykonanie trawników, 7) wykonanie ogrodzenia, 8) dostawa i montaż wyposażenia (stojaki rowerowe, kosze na śmieci, ławki oraz regulamin placu zabaw), 9) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. III. Wymagania stawiane wykonawcy: Do oferty należy dołączyć: 1) fotografie oraz opisy techniczne oferowanych zestawów i urządzeń zabawowych, 2) certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z odpowiednią polską lub europejską normą PN - EN 1176, 3) atesty higieniczne na powłoki (plastiki i farby). IV. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów). V. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z poniższymi wytycznymi: 1. Elementy konstrukcyjne mają być wykonane z drewna klejonego 100mm/100mm o zaokrąglonych krawędziach, z dodatkowymi frezami po każdej stronie, malowanego farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną powłokę, lub z drewna jednolitego, korowanego, twardego typu: akacja, 2. Urządzenia muszą być osadzone na kotwach stalowych zabetonowanych w ziemi, 3. Wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane proszkowo, 4. Siedziska wykonane ze stali winny być powlekane tworzywem sztucznym, 5. Śruby, nakrętki, podkładki oraz pozostałe łączniki muszą być ocynkowane, 6. Gniazda łączników zabezpieczone kapturkami z tworzywa sztucznego, 7. Wszelkiego rodzaju liny stalowe w oplocie polipropylenowym, 8. Łańcuchy oraz wszelkie uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej, 9. Łożyska zastosowane w urządzeniach winny być samosmarujące, 10. Daszki, siedziska, podesty, zabezpieczenia itp. wykonać ze sklejki wodoodpornej grubości minimum 25 mm, 11. Urządzenia i zestawy zabawowe muszą być zbliżone funkcją, konfiguracją wielkością do przedstawionych na rysunkach oraz załączonych, przykładowych fotografiach oraz rozmieszczone wg planu zagospodarowania, oraz następującymi dokumentami: 12. projektem budowlanym - załącznik nr 8, 13. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9, 14. przedmiarem robót - załącznik nr 10. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiących załączniki 8 i 9 do SIWZ). Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe zaproponowane w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 mają charakter poglądowy. Zamawiający dopuści inne rozwiązania pod warunkiem, że będą one pełniły tę samą funkcję i będą mieściły się w zaprojektowanej strefie bezpieczeństwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach