Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w ramach programu: Radosna Szkoła przy Szkole podstawowej w Czarnorzekach

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w ramach programu: Radosna Szkoła przy Szkole podstawowej w Czarnorzekach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Wykonanie placu zabaw wraz z nawierzchniami przy Szkole podstawowej w Czarnorzekach na podstawie zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej placu zabaw (zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.; Uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. z późn. zm. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - (Radosna szkoła), Uchwały Nr 216/2009 Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2009r. oraz Uchwały Nr 153/2010 z dnia 04.10.2010r. zmieniające uchwałę w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - (Radosna szkoła). 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową budowę i wyposażenie placu zabaw. Zakres prac: 1/ roboty ziemne, 2/ koryto i podbudowa z kruszywa łamanego, 3/ montaż prefabrykowanych stóp betonowych i podbudowy betonowej, 4/ trawnik - wykonanie trawnika na terenie przeznaczonym pod plac zabaw; utrzymanie trawnika w pierwszym roku od dnia odbioru robót, 5/ nawierzchnia placu zabaw poliuretanowa, 6/ nawierzchnia ciągów komunikacyjnych typu TARTAN, 7/ konstrukcje stalowe ogrodzenia, 8/ dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, 9/ obrzeża betonowe 80 x30 cm na ławie betonowej z oporem, 10/ wykonanie drenażu placu zabaw Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 1.3. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 1.3.1 Wykonawca zobowiązuje się: 1/ wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, 2/ wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 3/ do wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy, 4/ nie wykorzystywać otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim, 5/ wykonać prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. 1.3.2. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, polską aprobatą techniczną, polskimi specyfikacjami technicznymi lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, względnie aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa dla materiałów, które tego wymagają z określeniem partii której one dotyczą. 1.3.3. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. 1.3.4. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. 1.3.5. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. 1.3.6. Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 1.3.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Urzędzie Gminy Korczyna w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach