Urząd Gminy w Starej Błotnicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-806 Stara Błotnica, 46
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 385-77-90 , fax. 048 383-50-92
- Data zamieszczenia: 2011-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy
46 46
26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
tel. 048 385-77-90, fax. 048 383-50-92
REGON: 00054003800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła. Zasadnicze kody i nazwy określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), stosowane w opisie 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. Zamówienie obejmuje budowę placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Stare Siekluki działka nr 157. W ramach zadania zostanie wykonana: 1. Nawierzchnia bezpieczna 182,1 m2 2. Zieleń -181,90 m2 . 3. Ogrodzenie. 4. Dostarczone i zamontowane wyposażenie placu zabaw. (wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. Powyższy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi. Oferent zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym placem budowy). Wymagania jakościowe: - w/w roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót stanowiącym zał. do niniejszej specyfikacji. W ramach wyszczególnionych w w/w przedmiarze robót należy wykonać również: -wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie do oferty, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej: m.in. bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą / 3 egz./ po zakończeniu budowy, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarem robót). Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysie do oferty zapewnia Wykonawca. Materiały do budowy powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z póżn. zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. Wykonawca będzie przeprowadzał pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. Prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji, specyfikacją techniczną i kosztorysem do oferty. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 36 miesięcy gwarancji. Wykonane prace muszą spełniać założenia Programu Radosna szkoła - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 4 października 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia(Dz. U. Nr 187 poz. 1253). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości kwoty 2000,00-PLN /słownie dwa tysiące złotych/, ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który określony w 13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę; a. pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Spółdzielczy w Radomiu Oddział Błotnica nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003. b. o wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania dokumentacji ofertowych. c. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancje bankowe, e. gwarancje ubezpieczeniowe, f. poręczenia, o których jest mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. UWAGA. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej muszą zawierać treść zgodną z brzmieniem art. 46 ust. 4a i ust. 5. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert to jest 09.08.2011 r. godz. 10 00 . Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów i oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wniesienie wadium wymaganego na zasadach ustalonych w niniejszym punkcie następuje poprzez zamieszczenie w dokumentacji ofertowej odpowiedniego dokumentu. W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca załącza oryginał odpowiedniej gwarancji lub poręczenia, czyniąc to w sposób nieniszczący jego struktury i treści, tzn. bez dziurkowania i wszywania, np. w obwolucie z przeźroczystej folii (wynika to z faktu że dokument ten podlega zwrotowi podmiotowi go wystawiającemu). W przypadku wpłacenia wadium przelewem wystarczające jest zamieszczenie w treści wzorcowego załącznika nr 1 Oferty informacji o wpłaceniu wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przedszkola nr 130 przy ul. Suzina 4
Dodano: 2016-07-26 - Budowa placu zabaw na terenie przy ul.Łowickiej ul.Dąbrowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Otwarty plac zabaw ul.Łowickiej ul.Dąbrowskiego, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa siłowni plenerowej przy ul.Bernardyńskiej w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Siłownia plenerowa - Fitness, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa siłowni plenerowej na terenie osiedla Służew nad Dolinką w rejonie ul.J.S.Bacha w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Siłownia plenerowa - rejon A, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa placu zabaw w ramach zadania z budżetu partycypacyjnego Placyk zabaw na Kazury - u nas też jest pięknie i wesoło ul. Kazury 19, Warszawa
Dodano: 2016-07-14 - Budowa placu zabaw przy ul. Widocznej w Warszawie
Dodano: 2016-07-06 - 1.Realizacja projektu Siłownia plenerowa przy ul.Grupy AK Północ 2. Realizacja projektu Siłownia plenerowa -rejon F na terenie placówki oświatowej przy ul.Zakrzewskiej 24 w Warszawie finansowanych z programu Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-06-29 - Remont placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przedszkola nr 130 przy ul. Suzina 4
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. modernizacja ogrodu przedszkolnego
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie modernizacji placu zabaw przy Przedszkolu Nr 51 ul. Chrzanowskiego 7 w Warszawie
Dodano: 2016-06-03