Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w miejscowości Budki, gm. Chorzele.

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 751 65 40 , fax. 29 751 65 30
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 751 65 40, fax. 29 751 65 30
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w miejscowości Budki, gm. Chorzele.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Budki na działce nr 292/1 wraz z wyposażeniem, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku pod projektowane urządzenia placu zabaw, montaż ogrodzenia terenu o wys. 1,5 m z bramą wjazdową i furtką, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia terenu, budowę chodnika z kostki brukowej, montaż ławek i koszy na śmieci, montaż stojaka na rowery, bramek piłkarskich i tablicy informacyjnej, nasadzenia krzewów i obsianie terenu trawą w terminie do dnia 20.12.2019r. Zakres inwestycji obejmuje: 1)Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe: -Zestaw zabawowy statek w skład którego wchodzą co najmniej: dwa pomosty tunelowe z rury, wejście linowe o dł. min. 120 cm, trap wspinaczkowy o dł. min. 120 cm, ściankę wspinaczkową pionową o dł. min. 120 cm, podest min. 20 szt. , maszt statku min. 1 szt., zjeżdżalnię o dł. min. 120 cm, balkon min. 1 szt., koło sterowe 1 szt. wymiary minimalne gabaryty urządzenia: długość min. 1000 cm, wysokość całkowita min. 580 cm, wysokość podestów min. 120 cm, wysokość swobodnego upadku min. 120 cm, strefa bezpieczeństwa min. 1391x760 cm. Głębokość posadowienia 60 cm poniżej poziomu terenu na metalowych kotwach. -Karuzela: wymiary minimalne gabaryty urządzenia: średnica min. 180-185 cm, wysokość całkowita min. 79-90 cm, wysokość swobodnego upadku min. 55-58 cm, strefa bezpieczeństwa średnica min. 580-590 cm. -Bujak sprężynowy 1: wymiary minimalne gabaryty urządzenia min. 27x 130, wysokość całkowita min. 81 cm, wysokość swobodnego upadku min. 50 cm, strefa bezpieczeństwa średnica min. 227x330 cm. -Bujak sprężynowy 2: wymiary minimalne gabaryty urządzenia min. 42x90 cm, wysokość całkowita min 79 cm, wysokość swobodnego upadku 46 cm, strefa bezpieczeństwa średnica min. 242x290 cm. -Huśtawka podwójna: wymiary minimalne gabaryty urządzenia: długość min. 490 cm, szerokość min. 185 cm, wysokość całkowita min. 240 cm, wysokość swobodnego upadku min. 133 cm, strefa bezpieczeństwa min. 750x433 cm. 2)Pozostałe elementy zagospodarowania: -Bramki do gry w piłkę (2 szt.): wymiary minimalne gabaryty urządzenia: min. 300x155 cm. -Ławki z oparciem (2szt.): wymiary minimalne gabaryty urządzenia: wysokość min. 80 cm, szerokość min. 48 cm, długość min. 160 cm. -Tablica informacyjna: wymiary minimalne gabaryty urządzenia: wysokość min. 200 cm, szerokość min. 58 cm, długość min. 5 cm. -Kosz na śmieci (2 szt.) wymiary minimalne gabaryt urządzenia: wysokość min. 80 cm, średnica min. 38 cm, pojemność min. 30 l. -Stojak na rowery (1 szt.): wymiary minimalne gabaryty urządzenia: długość min. 210 cm, szerokość min. 58 cm, wysokość min. 61 cm. 3)Nawierzchnie placu utwardzonego kostką brukową: -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm o powierzchni 310 m2 -wysokość upadku swobodnego na maksymalnie 133 cm. -warstwy konstrukcyjne: kostka brukowa betonowa prostokątna 20x10 cm grafitowa gr. 8 cm, podsypka cem.-piask. 1:4 gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza gr. 25 cm z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 wg. WT-4 2010, warstwa mrozochronna gr. 15 cm z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2 wg. WT-5 2010. -wykonanie obramowania placu utwardzonego obrzeżem betonowym 6x20 cm ustawionym na podsypce piaskowej 12x3 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 4)Nawierzchnia bezpieczna z piasku: -wykonanie nawierzchni piaskowej z atestem - piasek kopalniany z ziaren mineralnych oczyszczony i przebadany pod kątem zawartości substancji szkodliwych, bez cząstek pyłowych i iłowych. Wielkość ziaren od 0,2 do 2 mm. -nawierzchnie zrealizować zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1177:2009 określającymi parametry nawierzchni sypkich. -nawierzchnia powinna mieć przynajmniej 30 cm grubości dla maksymalnej wysokości upadku swobodnego powyżej 100 cm. -grubość nawierzchni z piasku należy dobrać odpowiednio do wysokości upadku z danego urządzenia rekreacyjno-zabawowego, pod którym będzie montowana. -obszar poza strefą bezpieczeństwa należy przywrócić do stanu pierwotnego i obsiać trawą. 5)Zagospodarowanie zieleni: -wykonać nasadzenie krzewów w ilości 45 szt. gatunkiem Thuja occidentalis 'Brabant' o wysokości min. 100 cm. -Nasadzenia należy wykonać wzdłuż ogrodzenia na boku oznaczonym na rysunku planu zagospodarowania literami E-F. 6)Ogrodzenie terenu -Cały teren należy ogrodzić ogrodzeniem panelowym w ilości 184 m, o wysokości 1,5 m wraz z bramą wjazdową uchylną o szerokości 4,5 m i furtką o szerokości w świetle 1,2 m. 7)Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN1176-1:2009, PN-EN1176-7:2009. 8)Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw musza posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, ze zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 9)W celu potwierdzenia jakości urządzeń i montowanych elementów wraz z ofertą przedłożyć: -kartę techniczną danego urządzenia wraz ze zdjęciem i opisem; -kartę techniczną ogrodzenia placu zabaw wraz ze zdjęciem i opisem. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ, które stanowią: a)Projekt Budowlany – załącznik nr 4 do SIWZ, b)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SIWZ, 2)Zamawiający, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej pomocniczo załącza przedmiary robót, (w załączniku nr 9 do SIWZ). 3)Załączone Przedmiary robót mają charakter jedynie informacyjny i pomocniczy. Nie należy go załączać do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 złotych, słownie: cztery tysiące złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: "Budowa placu zabaw w miejscowości Budki, gm. Chorzele". Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niewniesienia wadium lub jego wniesienia w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 3a do SIWZ 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile pełnomocnik składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach