Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w m. Serby

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w m. Serby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw w m. Serby 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w szczególności w oparciu o dokumentację projektową (projekt budowlany), przedmiar robót, z uwzględnieniem warunków usytuowania terenu: - Załącznik nr 7 - Projekt budowlany, - Załącznik nr 8a i 8b - Przedmiar robót. 3.Na potrzeby realizacji zadania projekt opracowany został przez pracownię: Usługi Techniczne Jan Szponar, ul. Lompy 1, 67-200 Głogów. 4.Wykonawca udzieli na wykonane roboty ( materiały, w tym urządzenia zabawowe i robociznę) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu podbite karty gwarancyjne montowanych urządzeń zabawowych. 5.Na realizację przedmiotowego zadania składa się: 1) wykonanie ogrodzenia panelowego z siatki ocynkowanej wraz z furtką zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 2) montaż urządzeń zabawowych (wraz z dostawą i uruchomieniem); 3) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej - 198,00 m2 zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 4) wykonanie wiaty rekreacyjnej - pow. 24 m2 zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 5) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej - 141,00 m2 zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 6) zakup drzewka - sadzonki jarząbu pospolitego (pop. Jarzębina - Sorbus aucuparia) - 3 szt. wysokość od 0,60 do 0,80 m. 6.Na placu zabaw należy zamontować następujące elementy: 1) zestaw zabawowy - 1 szt.; 2) huśtawkę podwójną z siedziskami (łańcuchy i zawiesia ze stali nierdzewnej, siedziska w oprawie z tworzywa sztucznego, belka górna huśtawki stalowa, wysokość urządzenia od 2,20 m do 2,40 m, wymiary urządzenia od 3,45 m do 3,65 m x od 2,00 m do 2,15 m) - 2 szt.; 3) huśtawkę podwójną z siedziskami typu Pampers dla najmłodszych dzieci (łańcuchy i zawiesia ze stali nierdzewnej, siedziska typu pampers w oprawie z tworzywa sztucznego, belka górna huśtawki stalowa, wysokość urządzenia od 2,20 m do 2,40 m, wymiary urządzenia od 3,45 m do 3,65 m x od 2,00 m do 2,15 m)- szt. 2; 4) bujaka sprężynowego typu auto (korpus przypominający auto wykonany z HDPE, uchwyty na dłonie i stopy, mocowany na stalowej sprężynie, posadowienie w gruncie za pomocą betonowego fundamentu, wymiary od 0,85 m do 1,00 m x od 0,55 m do 0,65 m)- 1 szt.; 5) karuzelę trójramienną z podestem z blachy ryflowanej aluminiowej (ramiona z rur stalowych, konstrukcja obrotowa na łożyskach; średnica urządzenia od 1,15 m do 1,30 m; wysokość od 0,60 m do 0,80 m) - szt. 1; 6) karuzelę czteroramienną z czterema siedziskami z oparciem (ramiona z rur stalowych, konstrukcja obrotowa na łożyskach; szerokość i długość urządzenia od 1,70 m do 1,90 m; wysokość od 0,60 m do 0,75 m; siedziska aluminiowe oprawione w tworzywo, opracia stalowe) - szt. 1; 7) huśtawka wagowa typu koniki (wysokość elementu od 0,90 m do 1,10 m; długość urządzenia od 2,90 m do 3,15 m; szerokość od 0,10 m do 0,20 m - bez wymiaru siedziska; wykończenie płyty HDPE - głowa zwierzęcia, na stalowej nodze zabetonowanej w gruncie, oś obrotu na uszczelnionych łożyskach kulkowych) - 1 szt.; 8) huśtawka wagowa typu tygryski (wysokość elementu od 0,90 m do 1,10 m; długość urządzenia od 2,90 m do 3,15 m; szerokość od 0,10 m do 0,20 m - bez wymiaru siedziska; wykończenie płyty HDPE - głowa zwierzęcia, na stalowej nodze zabetonowanej w gruncie, oś obrotu na uszczelnionych łożyskach kulkowych) - 1 szt.; 9) drewniany domek z tablicą (domek z daszkiem dwuspadowym, ławeczka drewniana wraz z tablicą do rysowania kredą, całość wykonana na drewnianym podeście w kształcie litery L, maksymalna wysokość domku - 2,00 m; minimalna wysokość domku 1,80 m, szerokość od 2,15 m do 2,40 m, długość od 2,15 m do 2,40 m) - 1 szt.; 10) kosz na śmieci konstrukcja stal malowana proszkowo, montowany na stałe w gruncie, wysokość od 0,90 m do 1,10 m, wymiary od 0,40 m do 0,50 m x 0,30 m do 0,40 m - 2 szt., 11) ławka metalowa z oparciem długość ławki od 1,65 m do 1,80 m; wysokość od 0,75 m do 0,85 m, konstrukcja ze stali malowanej proszkowo, siedzisko i oparcie wykonane z desek, ławka montowana na stałe w gruncie - 2 szt. 7.Zestaw zabawowy składa się z następujących elementów: a.wieża z dachem czterospadowym (wysokość od 3,25 m do 3,45 m, wymiary 1,00 m x 1,00 m); b.zjeżdżalnia połączona z wieżą wykonana z blachy nierdzewnej, ścianki zjeżdżalni malowane proszkowo, długość zjeżdżalni od 2,20 m do 2,50 m, wysokość maksymalna 1,15 m; c.przeplotnia linowa o wymiarach: długość od 1,75 m do 1,85 m, szerokość od 0,09 m do 0,15 m, wysokość od 1,90 m do 2,00 m; liny polipropylenowe wzmocnione splotem stalowym; d.drabinka skośna kształtem przypominająca odwróconą literę V na każdym z ramion przynajmniej po pięć belek umożliwiających wejście i zejście z drabinki; wysokość od 1,65 m do 1,80 m; drabinka skośna połączona z przeplotnią, przeplotnia połączona z wieżą; e.drabinka pozioma z od 6 do 8 belek umożliwiających podwieszanie podczas zabawy i przemieszczanie się, wysokośc urządzenia od 1,85 m do 2,05 m, długość urządzenia od 1,95 m do 2,25 m; szerokośc 1,00 m; f.pomost wysoki, pomost średni, pomost skośny, stopnica trójkątna oraz pomost wiszący z drewna (pomost wiszący długość od 1,80 m do 2,00 m, szerokość 1,00 m, wysokość od 1,30 m do 1,50 m); g.ustawienie i połączenie poszczególnych urządzeń zgodnei z projektem budowlanym i kartą techniczną montowanego urządzenia tak, aby spełniało wymogi bezpieczeństwa. 8.Wszystkie elementy i materiały użyte do realizacji zadania winne być zgodne z określonymi w dokumentacji (lub równoważne tzn. że winny spełniać określone w dokumentacji normy oraz winny być zgodne z właściwościami, funkcjami i parametrami technicznymi materiałów określonych w dokumentacji). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami załączonej do SIWZ dokumentacji. 9.Elementy zamontowane na placu zabaw winny być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Załączone zdjęcia mają charakter poglądowy. Za równoważne Zamawiający uzna te elementy, które spełniać będą warunki techniczne, funkcjonalne z tymi urządzeniami, które określone zostały w dokumentcji, zaproponowane urządzenia mają wyglądem, wielkością odpowiadać zabawkom przedstawionym na rysunkach w dokumentacji projektowej; niedopuszczalne jest montowanie urządzeń, które nie będą odpowiadać zamieszczonym w projekcie. 10.Wszystkie elementy montowane na placu zabaw winny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. 11.Połączenia konstrukcyjne zarówno elementów drewnianych jak i łączenie drewna ze elementami metalowymi winny być wykonane w sposób umożliwiający bezpieczną zabawę dla dzieci, wszelkie spawy, mocowania, połączenia powinny być gładkie, odpowiednio wyprofilowane; 12.Wszystkie elementy metalowe malowane proszkowo lub lakierowane proszkowo, łańcuchy, obejmy itp. ocynkowane; wszystkie metalowe elementy winny być odporne na warunki atmosferyczne. 13.Wszystkie elementy konstrukcyjne urządzeń (każde urządzenie zamontowane na placu zabaw) osadzone winny być na metalowych kotwach. Kotwy winny być odporne na warunki atmosferyczne; kotwy podnoszą belki na około 10 cm ponad poziom gruntu; kotwy mocowane są w betonie B15 zbrojonym natomiast do belek mocowane są w bezpieczny sposób i nie mają żadnych wystających elementów. 14.Dachy, daszki urządzeń, zabezpieczenia, ścianki, siedziska i elementy ozdobne przy huśtawkach, bujakach winny być wykonane z polietylenowych płyt zwanych HDPE - grubości od 13 mm do 18 mm - odpornych na wodę, barwionych w masie, na jednolite kolory w zależności od opisu, łatwa do utrzymania w czystości. 15.Wszystkie elementy, poza wymienionymi w pkt 12 i 14 niniejszego rozdziału wykonane są z drewna klejonego, impregnowanego. 16.Na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego i rozliczeń w przypadku udzielenia Zamawiającemu dotacji, Wykonawca sporządzi dwa kosztorysy ofertowe, na zakresy podane w przedmiarach robót oddzielnie. 17.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed wbudowaniem wszelkie dokumenty, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły itp. określone we wzorze umowy, w tym w szczególności: protokoły z zagęszczenia warstw konstrukcyjnych oraz dokumenty potwierdzające parametry jakościowe oraz techniczne materiałów, których zamierza użyć do realizacji zadania oraz zapewni w ramach wynagrodzenia obsługę geodezyjną realizowanego zamierzenia inwestycyjnego. 18.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 19.Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 20.Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 21.Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający ubiega się o współfinansowanie ze środków Budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach konkursu Odnowa Dolnośląskiej Wsi. 22.Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatność będzie dokonana jednorazowo przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych czterech faktur VAT wraz z zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót (bez uwag) oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie. Jedna faktura na potrzeby realizacji projektu (kosztorys od poz 1 do 48 - załącznik 8a do SIWZ), druga na potrzeby realizacji zadania w zakresie funduszu sołeckiego, trzecia faktura - drzewka - sadzonki jarząbu pospolitego (pop. Jarzębina - Sorbus aucuparia) - 3 szt., czwarta faktura pozostały zakres
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 04.04.2014 r. do godz. 10:00. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 4.Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej przez ustawę pzp w art. 45 ust. 6. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie rachunek nr 44-8646-0008-0000-0000-6161-0004. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 04.04.2014 r. do godz. 10:00. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. 04.04.2014 r. do godz. 10:00 w pok. 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 tejże ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Warunki, które winna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa wniesiona przez Wykonawcę jako wadium: 1) gwarancja winna być udzielona nieodwołalnie, bezwarunkowo i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego, 2) kwota gwarancji i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SIWZ, 3) warunkiem wypłaty kwoty gwarantowanej może być jedynie przedstawienie Gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z oświadczeniem, że zaistniała choćby jedna przesłanka zatrzymania wadium zgodna z ustawą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach