Gmina Nawojowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
Ogrodowa 2
33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
REGON: 491892529 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw, siłowni plenerowej i strefy relaksu w miejscowości Złotne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na Budowa placu zabaw, siłowni plenerowej i strefy relaksu w miejscowości Złotne, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie obrzegowania placów 2) Wykonanie nawierzchni piaszczystej placu zabaw 3) Wykonanie nawierzchni piaszczystej siłowni 4) Wykonanie nawierzchni trawiastej, nasadzenia 5) Wyposażenie siłowni plenerowej 6) Wyposażenie placu zabaw 7) Wyposażenie strefy relaksu i elementy małej architektury 8) Ogrodzenie placu 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową; b) sporządzenie wszystkich wymaganych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót w tym dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów bezpieczeństwa; c) pełna obsługa geodezyjna budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą sporządzoną w trzech kompletach w skali 1:500; d) prawidłowe zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich; 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy fachowej i zasad technicznych. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000–7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.18.2018”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.18.2018” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja i przebudowa budynku C w ramach zadania Modernizacja i przebudowa pomieszczeń SOR i CDL współpracującej z SOR oraz zadania Modernizacja budynków szpitala termomodernizacja obiektów
Dodano: 2024-05-17 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-05-16 - „Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska”
Dodano: 2024-05-15 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa drogi gminnej na odcinku I - w km od 0+007 do km 0+082, na odcinku II - w km od 0+017,90 do km 0+465, na odcinku III- w km od 0+000 do km 0+123,70 w miejscowości Miechów,gmina Miechów”.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja Miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie
Dodano: 2024-05-14 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie II etapu placu zabaw przy ul. Kantorowickiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2024-05-14 - Remont instalacji wentylacji w Samorządowym Przedszkolu nr 11 w Krakowie, ul. Saska 11
Dodano: 2024-05-14 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szarwarku
Dodano: 2024-05-14