Przetargi.pl
BUDOWA PLACU ZABAW REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY ZESPOLE PAŃSTWOWYCH OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 3 IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE

Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-172 Warszawa, ul. Tyszkiewicza 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6321009, 6321008 , fax. 0-226321009
  • Data zamieszczenia: 2011-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie
    ul. Tyszkiewicza 42 42
    01-172 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6321009, 6321008, fax. 0-226321009
    REGON: 01608341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bacewicz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PLACU ZABAW REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY ZESPOLE PAŃSTWOWYCH OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 3 IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tzw. dużego placu zabaw realizowanego w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Zespole Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie. Zakres prac został opisany w pkt 2. 2. Prace budowlane obejmują: a) Roboty ziemne przygotowawcze - korytowanie wraz z wywiezieniem powstałego odkładu. b) Roboty ziemne - wykonanie warstwy konstrukcyjnej podbudowy. c) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z tworzywa sztucznego wraz z osadzeniem krawężnika elastycznego. d) Zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia - trawa. e) Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw w zakresie: - huśtawka wahadłowa podwójna - szt. 1, - sześciokąt wielofunkcyjny - szt. 1, - ścianka wspinaczkowa potrójna - szt. 1, - zestaw drążków do podciągania - szt. 1, - równoważnia równoległa - szt. 1, - zestaw 13 - szt. 1, - zestaw 10 - szt. 1, - ławki - szt. 3, - kosz na śmieci - szt. 3, - tablica reklamowa - szt. 1. Uwaga: Wszystkie montowane urządzenia winny posiadać wszelkie dopuszczenia do stosowania i być wyposażone w razie konieczności w instrukcję użytkowania urządzenia. f) Wykonanie ogrodzenia - słupki, ogrodzenie z profili zamkniętych 100 x 100 mm do wysokości 1,8 m, furtka. g) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z rejestracją w urzędzie. 3. Zakres prac szczegółowo dodatkowo określają: a) Dokumentacja techniczna - projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Warszawa, ul. Tyszkiewicza 42. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem iż dla nasadzeń roślinności w tym siewu trawy okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy (około 07.09.2011 roku) do dnia 15.11.2011 roku. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenie ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 8. Wykonawca na swój koszt organizuje sobie plac budowy oraz zaplecze budowy. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury końcowej będzie obustronnie podpisany protokół odbioru końcowego, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.11.27.23-9 - Urządzanie placu zabaw - 45.23.32.00-1 - Nawierzchnie - 45.11.27.10-5 - Zieleń. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bacewicz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach