Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bądkowie w ramach rządowego programu Radosna szkoła

Gmina Bądkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-704 Bądkowo, ul. Włocławska 82
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 272 41 00 , fax. 54 272 40 54
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bądkowo
    ul. Włocławska 82 82
    87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 272 41 00, fax. 54 272 40 54
    REGON: 91086642000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bądkowie w ramach rządowego programu Radosna szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bądkowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje : a) wykonanie usługi w zakresie projektowania. Szczegółowy zakres prac projektowych przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ (program funkcjonalno - użytkowy). b) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. c) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. ( Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia w szczególności w zakresie: 1/ sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, 2/ wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany, jej koloru oraz amortyzacji upadku. Założenia do programu rządowego są zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej pod adresem strony internetowej: www.radosnaszkola.men.gov.pl Zamówienie zostanie zrealizowane w trzech etapach: Etap I - opracowanie koncepcji projektowej zagospodarowania terenu wraz z programem funkcjonalno-użytkowym placu zabaw. Etap II - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych przez właściwy organ administracji architektoniczno - budowlanej (jeśli obowiązuje). Etap III - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmujących następujący zakres: - kompleksowe wykonanie placu zabaw wraz z wyposażeniem i montażem urządzeń zabawowo-sportowych, - umieszczenie czytelnej tablicy informacyjnej pokazującej możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń, - umieszczenie tablicy zawierającej informacje pn: SZKOLNY PLAC ZABAW WYPOSAŻONY W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA - umieszczenie regulaminu określającego zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw z uwzględnieniem zakazu wprowadzania zwierząt na teren ogródka, zakazu palenia wyrobów tytoniowych oraz spożywania napojów alkoholowych, itp. Treść regulaminu przed wykonaniem i montażem należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, numery telefonów alarmowych oraz do dyrektora szkoły lub osoby przez niego upoważnionej - przekazanie Zamawiającemu gotowych do użytkowania obiektów wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do przeprowadzenia kontroli przez firmę wskazaną przez MEN oraz rozpoczęcia eksploatacji placu zabaw, - wykonania innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 12.06.2014r. do godz. 9:00 , wadium w wysokości 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 11 9537 0000 0020 0107 2000 0014 z dopiskiem:wadium- budowa placu zabaw. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.badkowo.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach