Przetargi.pl
Budowa Placu Zabaw przy Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Placu Zabaw przy Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Budowy Placu Zabaw przy Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w ramach programu Radosna Szkoła. 1.2 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.3 Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 1.3.1 Charakterystyka parametry techniczne: 1.3.1.1 Powierzchnia placu zabaw - 310 m2, 1.3.1.2 Nawierzchnia bezpieczna - 238 m2, 1.3.1.3 Nawierzchnia biologiczna - 238 m2, 1.3.1.4 Obrzeża - 70 m2, 1.3.1.5 Zieleń uzupełniająca - 110 szt 1.4 Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1.4.1 Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 1.4.2 Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.4.3 Roboty muszą być prowadzone zgodnie z warunkami technicznymi przygotowania i odbioru robót budowlano-montażowych. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 1.4.4 Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów poziomych i pionowych wynikających z niedokładności budowlanej, wymianę urządzeń na identyczne pod względem technicznym i wizualnym po konsultacji z projektantem. Warunkiem dopuszczenia tych zmian jest jednoczesne spełnienie wszystkich zapisów prawa budowlanego oraz innych szczególnych przepisów prawa dotyczących inwestycji. Mając powyższe na uwadze Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 1.4.5 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 1.5 Obowiązki zamawiającego: 1.5.1 Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 1.5.2 Przystąpienia do odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach