Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy ulicy Szkolnej w ramach projektu „Topolowy Zakątek”, na działce nr ew. 4317 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez montażu urządzeń siłowni zewnętrznych. W ramach zadania przewiduje się: - demontaż istniejących urządzeń zabawowych, ławek i koszy na śmieci (należy zdać na stan inwestora), - rozbiórka istniejącej nawierzchni bezpiecznej żwirowej wraz z obrzeżami, - dostawa, montaż nowych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej, - wykonanie nawierzchni chodnika z kruszywa, - dostawa, montaż nowych elementów małej architektury – ławki i kosze na śmieci, - remoncie bramy wjazdowej i furtki, - przycinka pielęgnacyjna zieleni, - humusowanie, korytowanie, obsianie terenu trawą. 1) Zestawienie powierzchni: a) nawierzchnia utwardzona – 65,0m2, b) nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa – 192,0m2, c) powierzchnia biologicznie czynna – 2933,0m2, d) obszar opracowania – 3190,0m2 2) Plac zabaw : W skład projektowanego placu zabaw wchodzą: • huśtawka wahadłowa podwójna +huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl, • bujak sprężynowy pies – 1 szt, • bujak sprężynowy konik – 1 szt, • zestaw zabawowy czterowieżowy – 1 kpl, • zestaw sprawnościowy poligon- sześciokąt – 1 kpl, • huśtawka wagowa – 1 szt, • piaskownica – 1 szt, • nowy regulamin placu zabaw – 1 szt, • ławki – 4 szt, • kosze na śmieci – 4 szt. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz specyfikacją techniczną. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodności z w/w normą, wydane przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą stosowną akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji a także posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Każde urządzenie winno być oznakowanie tabliczką znamionową, pozwalającą zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą urządzenia wyprodukowano. Wszystkie montowane urządzenia winny być przeznaczone na publiczne place zabaw. Urządzenia należy trwale połączyć z gruntem zgodnie z wytycznymi producenta oraz normą PN-EN 1176. Sposób zamontowania urządzeń, będący warunkiem prawidłowego i zgodnego z normami posadowienia i późniejszego użytkowania urządzeń, powinien przebiegać zgodnie z instrukcją montażu producenta. Dobór wielkości i głębokości fundamentów musi być zgodny z instrukcjami instalacji urządzeń placu zabaw. Jakiekolwiek zmiany sposobu posadowienia urządzeń, ze względu konieczność określenia sposobu instalacji w procesie uzyskania certyfikatu na urządzenie, mogą być wprowadzane jedynie prze producenta urządzeń lub w porozumieniu z nim. Wykopy pod ustawienie fundamentów oraz cały proces montażu urządzeń pozostaje w gestii wykonawcy, ściśle według instrukcji montażu, opracowanej zgodnie z obowiązującymi normami i dostarczonej przez producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcję montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego. W obrębie podanych stref bezpieczeństwa nie mogą znajdować się krzewy lub drzewa, ani żadne inne elementy mogące powodować zagrożenie użytkowników podczas zabawy (np. betonowe krawężniki, studzienki itp.). Rozmiary mary przerostowej trawiastej uwzględniają zasięg stref bezpieczeństwa wokół zaprojektowanych urządzeń. Strefy wokół urządzeń zabawowych nie mogą naruszać granic maty przerostowej. 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie/zgłoszeniu, wykonanym przez: DWK projekt Wojciech Kulawik: mgr inż. Mirosława Całka. UWAGA!! Załączony projekt dotyczy całego zakresu prac związanych z budową placu zabaw. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu urządzeń siłowni zewnętrznych. Wykonawca przy obliczaniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 900.00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-09-15 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach