Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Wielopolskiej w Dębicy

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Wielopolskiej w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) dostawa fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i treningowych, przystosowanych do użytkowania na zewnątrz i ich kompletny montaż b) dostawa i montaż elementów małej architektury c) dostawa i nasadzenia drzew i krzewów d) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadek zgodnie z wymogami norm e) wykonanie nawierzchni z płyt SBR – 145,5 m2 f) wykonanie nawierzchni z kostki – 89 m2 g) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania oraz do wykonania inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej h) wykonawca przed zgłoszeniem robót do odbioru jest zobowiązany zlecić wykonanie kontroli pomontażowej wykonanego placu zabaw niezależnej jednostce inspekcyjnej działającej wg normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 ”Ocena zgodności. Ogólne kryteria działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”. W ramach kontroli, o której mowa powyżej należy: 1. dokonać oceny prawidłowości wykonania kontrolowanego obiektu obejmującego m.in.: a) badanie obiektu przy zastosowaniu specjalistycznych próbników i innych narzędzi, b) badanie stanu technicznego obiektu w oparciu o wytyczne norm: - PN-EN 1176 w przypadku placów zabaw - PN-EN 1177 w przypadku nawierzchni c) sprawdzenie autentyczności dokumentów (certyfikaty itp.) d) sporządzenie sprawozdania z wyników przeprowadzonej kontroli wraz z analizą ryzyka i zaleceniami dla Zamawiającego, 2. przedłożyć certyfikat z inspekcji. h) wykonanie pozostałych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. Ponadto w zakresie zamówienia znajdują się wszystkie prace z zakresu procesu budowlanego niezbędne do realizacji robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 500, 00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach