Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Wędkarzy we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Wędkarzy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, pomiarów, prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie gruzu oraz rozplanowanie ziemi, 2)zakup i montaż zestawu zabawowego, trzech huśtawek, dwóch karuzeli, bujaka oraz piaskownicy (posiadających certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176:2009) oraz ławek, koszy na śmieci i regulaminu. Urządzenia: - zestaw zabawowy z wieżą stylizowaną na mury średniowiecznej fortecy, zjeżdżalnią, ścianką wspinaczkową i siecią wspinaczkową. Szkielet konstrukcji wykonany z rur ze stali galwanizowanej, zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, kolorowe panele z HDPE, podest i ścianka wspinaczkowa z HPL, a liny z polipropylenowych splotów wzmocnionych stalowymi prętami, - huśtawka z rur ze stali nierdzewnej z bocianim gniazdem o średnicy 1m wykonanym z okręgu metalowego na którym nawinięta jest lina z polipropylenu, zbrojone linkami ze stali ocynkowanej, - huśtawka podwójna ze stali nierdzewnej i dwoma siedziskami wykonanymi z wkładki stalowej pokrytej gumą EPDM, - huśtawka ważka z rur ze stali nierdzewnej, z belką konstrukcyjną wygiętą w łuk i siedziskami z gumy, - mała karuzela, która powinna mieć nogę oraz maszt wykonane z galwanizowanej stali, trójkątną platformę również ze stali galwanizowanej pokrytą czarnym poliuretanem z łożyskiem bezobsługowym, - bujak na sprężynie z korpusem o szer. 37cm, wykonanym z polietylenu, uchwytami i podporami z nogi ze stali galwanizowanej, wykończone gumą (PUR), całość zamocowana na stalowej sprężynie, - piaskownica w kształcie zamku o wymiarach dł. 3,08m, szer. 3,08m i wys. 3,23m, ze stali ocynkowanej metodą ogniową pomalowaną lakierem akrylowym strukturalnym oraz z płyt HDPE, - karuzela jednoosobowa w kształcie kubełka przypominającego kielich kwiatu, ustawionym pod lekkim kątem. Korpus wykonany z polietylenu posadowiony na nodze ze stali galwanizowanej, 3)wykonanie pola amortyzującego poliuretanowego wokół piaskownicy oraz pola amortyzującego żwirowego pod pozostałymi urządzeniami w krawężnikach z kostki granitowej. 4)wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej pod ławkami. 5)wykonanie nawierzchni żwirowej mineralnej w obrębie ciągów spacerowych, ograniczonych krawężnikami z kostki kamiennej, 6)wykonanie prac w zieleni: - wycinka krzewów i drzew, - wykonanie trawników dywanowych z siewu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z budową placu zabaw przy ul. Wędkarzy we Wrocławiu, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Joannę Styrylską i Tomasza Bonieckiego działającymi jako spółka cywilna pod nazwą ISBA Grupa Projektowa s.c z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Artura Grottgera 16A, zwanymi dalej: projektantem, obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń, tj. zestawu zabawowego, trzech huśtawek, dwóch karuzeli, bujaka i piaskownicy oraz karty katalogowe ławek, koszy na śmieci, tablicy regulaminu, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 3)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem. 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 8)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 9)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 10)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 11)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 12)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 13)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 14)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 15)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 16)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 17)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 18)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 19)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 20)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 21)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu oraz przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 22)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 23)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz warunkami zabudowy i pozwoleniem na budowę, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, - protokoły badań i sprawdzeń, 24)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 25)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 26)udzielenie Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 8.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5)dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata należytego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 600,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sześćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach