Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Sędzickiego w Rumi - etap II - przetarg II

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Sędzickiego w Rumi - etap II - przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy ul. Sędzickiego w Rumi - etap II. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1) niwelację terenu, w tym zdjęcie wierzchniej warstwy 30 cm, wyrównanie i zastąpienie jej piaskiem płukanym 0,2-2 mm (PN-EN1177), 2) rozbiórkę istniejących obrzeży na długości 25 m - do wykorzystania do wykonania nowych obrzeży, 3) wykonanie obrzeży betonowych wokół placu (trzy boki - 2 x 22 m + 1 x 25 m), 4) montaż urządzeń zabawowych zgodnie z poniższą specyfikacją: a) piaskownica sześciokątna zadaszona o wymiarach - średnica 4 m (dopuszczalna różnica do 0,5 m), z siedziskami drewnianymi lub z HDPE - nr 2 na załączniku graficznym, b) piaskownica sześciokątna o boku 1,8 m (dopuszczalna różnica do 0,2 m), z siedziskami drewnianymi lub z HDPE - nr 1 na załączniku graficznym, c) 2 huśtawki na sprężynie o różnych kształtach (inne niż skuter), wykonane z HDPE - nr 3a i 3b na załączniku graficznym, d) karuzela tarczowa z siedzeniami: z HDPE, podłoga z blachy, wymiar ? 1,5 m (dopuszczalna różnica do 0,3 m) - nr 4 na załączniku graficznym, e) zestaw integracyjny (dostępny dla dzieci niepełnosprawnych - na wózku inwalidzkim), w skład którego wchodzą co najmniej: podjazd szeroki o wysokości 0,3 m-0,4 m, podest szeroki (możliwość obracania się na wózku), wieża, zjeżdżalnia o wys. 0,9 m (dopuszczalna różnica 0,2 m), drabinka (dla dzieci w wieku 3-7 lat) - nr 5 na załączniku graficznym, f) huśtawka ważka z siedziskami z HDPE nr 6 na załączniku graficznym, g) ścianka wspinaczkowa - potrójna (połączone 3 ścinaki o różnym nachyleniu i kształcie) wykonane z tworzywa HPL, wymiary urządzenia 3,80 m/3,30 m/2,20 (dopuszczalna różnica do 0,20 m) - dla dzieci 3-15 lat - nr 7 na załączniku graficznym, h) huśtawka bocianie gniazdo z metalowymi nogami - siedzisko o średnicy 1 m - 1,2 m nr 11 na załączniku graficznym. 3. Dodatkowe wymagania: 1) urządzenia drewniane muszą być zamontowane w podłożu na stalowych kotwach i betonowych prefabrykatach, 2) wszelkie części metalowe występujące w urządzeniach winny być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie proszkowe lub proces galwanizacji, 3) zjeżdżalnie winny być ze stali nierdzewnej i z elementów ocynkowanych i malowanych proszkowo, 4) zabezpieczenia na wieżach i trapach oraz dachy - z tworzywa HDPE, 5) gwarancja na urządzenia i ich części 36 miesięcy, a na części ruchome - 24 - miesiące, gwarancja nie obejmuje szkód wynikłych na skutek wandalizmu, 6) urządzenia winny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu, oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa, 7) Wykonawca dołączy do oferty zdjęcia, rysunki i dane techniczne poszczególnych urządzeń, 8) urobek z niwelacji terenu nie będzie wywożony tylko zeskładowany obok placu zabaw - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Oferta winna zawierać ceny za poszczególne urządzenia (z montażem i transportem). 4. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wszelkie materiały przed ich wbudowaniem. 5. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne, pod warunkiem, że zastosowane urządzenia będą mieściły się w dopuszczalnych odchyłkach określonych w ust. 1 pkt . 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach