Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Kusocińskiego w Sulechowie - II przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Kusocińskiego w Sulechowie - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zadanie obejmuje zakup (nabycie prawa własności), dostarczenie (transport) i montaż niżej wymienionych nowych urządzeń placu zabaw wykonanych z drewna klejonego na nieruchomości zlokalizowanej w m. Sulechów przy ul. Kusocińskiego, działka nr 113 zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy – projektem budowlanym. urządzenia placu zabaw: 1) Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt. - siedzisko kubełkowe - 1szt. - siedzisko płaskie - 1 szt. 2) Bujak podwójny „Koniki” 1 szt. 3) Karuzela na słupie 1 szt. 4) Zestaw zabawowy 1 szt. w którego skład wchodzi: - ślizg - 2 szt. - podest - 4 szt. - pomost - 1 szt. - pomost skośny - 1 szt. - pomost linowy - 2 szt. - wieża - 4 szt. - rura strażacka - 1 szt. - drabinka pozioma - 1 szt. - drążek gimnastyczny - 1 szt. - trap koci grzbiet - 1 szt. - trap ścianka wspinaczkowa - 1 szt. - balkonik - 2 szt. - lada - 1 szt. - zestaw do gry kółko i krzyżyk - 1 szt. przy czym w zestawie zabawowym należy zastosować: - ślizgi wykonane z tworzywa, - wieżyczki z daszkami dwu lub czterospadowymi, - boki i daszki wykonane z płyty HDPE. 5) Trampolina prostokątna 1 szt. 6) Kosz na odpady 2 szt. 7) Ławka z oparciem 2 szt. 8) Tablica z regulaminem 1 szt. 9) Ogrodzenie panelowe z podmurówką bez ostrych krawędzi 10) Furtka 2 szt. Zdjęcia urządzeń są poglądowe. 2. Montażu urządzenia placu zabaw opisanego powyżej, należy dokonać z zachowaniem następujących warunków szczegółowych: a) elementy metalowe urządzenia muszą być ocynkowane i malowane proszkowo, b) elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych, c) zastosowane liny muszą być zaprojektowane specjalnie do budowy placów zabaw i cechować się w szczególności: bezpieczną dla rąk powierzchnią, brakiem toksyczności, odpornością na promieniowanie UV, oplotem stalowym zapobiegającym przecięciu liny, odpornością na korozję zrealizowaną przez ocynkowanie galwanicznie strun stalowych, d) do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1, e) elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodoodpornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia, f) urządzenia muszą mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa, g) wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN, h) wykonawca zapewni dostarczenie urządzenia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem, i) wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzenia (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanym urządzeniu). 3. W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z zamawiającym zastosowanej kolorystyki urządzeń. 4. Nawierzchnię placu zabaw stanowiącego przedmiot umowy zamawiający przygotuje we własnym zakresie. 5. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w zakresie wykonania placu zabaw w miejscowości Sulechów do Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze Delegatura w Sulechowie. 6. Zamawiający realizuje częściowo wykonanie placu zabaw. W części zawierającej zestaw zabawowy, karuzelę, bujak podwójny, huśtawkę wahadłową zamawiający wykona nawierzchnie we własnym zakresie. W części zawierającej trampolinę utrzymana pozostanie nawierzchnia trawiasta przy czym zamawiający wymaga zastosowania trampoliny prostokątnej o wymiarach minimalnych 450 cm x 150 cm. 7. Zamawiający wymaga w karuzeli na słupie zastosowania minimum trzech ramion. 8. Do oferty należy załączyć kartę katalogową/techniczną urządzenia zwierającą wygląd urządzenia, jego parametry wraz ze strefami bezpieczeństwa. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 13. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych polegających na montażu urządzeń objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 14. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo: 1) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, 3) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 15. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.3. 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach