Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Morągu w ramach programu Radosna Szkoła

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Morągu w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Morągu w ramach programu Radosna Szkoła zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ tj. : - projekt - plan zagospodarowania placu zabaw - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót - kosztorys ofertowy - opis techniczny do projektu Zamawiający dopuszcza możliwość wbudowania urządzeń o innych wymiarach tj. w granicach + - 10%, pod warunkiem zachowania parametrów, w tym także estetycznych, nie gorszych od parametrów urządzeń wskazanych w SIWZ, projekcie, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zmiany takie nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie z technologią przyjętą w dokumentacji projektowej, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Parametry szkolnego placu zabaw takie jak zgodność z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, gwarancja, rodzaj i zastosowanie sprzętu rekreacyjnego, powierzchnia i nawierzchnia szkolnego placu zabaw, jej kolor oraz amortyzacja upadku muszą być zgodne z założeniami programu Radosna szkoła (załącznik nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915). Zamawiający wymaga by gwarancja na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularzu ofertowym termin udzielonej gwarancji zgodnej z powyższym zapisem. Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno klejone wzdłużnie, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), - sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, - wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, - sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym, - siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, - części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi, - łańcuchy o małych ogniwach, - wszystkie urządzenia muszą być nowe, - części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania. Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać Normę PN-EN 1176 (PN-EN 1176-1), w zakresie: - ogólnego wymagania bezpieczeństwa, - ochrony przed nieodpowiednim wykończeniem lub wadami w konstrukcji, - ochrony przed kolizjami, - ochrony przed upadkami, - ochrony przed zakleszczeniami i uderzeniami, które m.in. : a) podają wymiary otworów (wymiary w dowolną stronę), jakich nie można stosować podczas konstruowania wyposażenia placów zabaw ze względu na ryzyko zakleszczeń części ciała. Dotyczy ta sprawa każdego otworu: wielkości oczka ogniwa łańcucha, okienka, drabin, otworów miedzy stopniami schodów, w balustradach, daszkach itd. b) określają strefy minimalne montażu urządzeń zabawowych. c) określają jakie materiały drewniane powinny być chronione przed butwieniem, tylko drewno, które nie rozszczepia się i nie kruszy jest dozwolone. d) określają, iż wszystkie elementy wyposażenia muszą być pozbawione ostrych krawędzi. Zamawiający zwraca uwagę, że dla poszczególnych urządzeń na placach zabaw (huśtawek, zjeżdżalni, karuzeli itd.) istnieją - poza przedstawionymi wyżej dodatkowe wymogi bezpieczeństwa, które są określane przez kolejne części normy. Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 1,50 mm. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm (lub ze sklejki wodoodpornej laminowanej) wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo. Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem (górna powierzchnia fundamentów musi być zagłębiona 40,0 cm pod powierzchnią gruntu). Elementy urządzeń zabawowych muszą być różnokolorowe. Łączniki, łby śruby nakrętki są pochowane lub powlekane plastikiem. Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy B15 (C12/15). Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 5000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-06-21 do godz. 09:00. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146;o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancji bankowej. 4. Gwarancji ubezpieczeniowej. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. nr 10 (pn. - pt. 07.00-15,00). Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Morąga, 2. określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3. określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5. musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp). 6. być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. Utrata wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach