Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku w ramach programu Radosna Szkoła

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Literacka 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 758 34 85 , fax. 0-22 758 34 85
  • Data zamieszczenia: 2010-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej
    ul. Literacka 20 20
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 758 34 85, fax. 0-22 758 34 85
    REGON: 01126772000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola2milanowek.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku przy ulicy Literackiej 2 w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w projekcie - Załącznik nr 2 oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 Zakres prac 1. Przygotowanie terenu pod plac zabaw 2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni spełniającej normę PN-EN 1177 3. Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych zgodnych z normą PN-EN 1176 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, by gwarancja na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 60 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie bezpieczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Jeśli w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały, produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałość. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania równoważnych parametrów technicznych. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej funkcjonalności. Materiały i elementy budowli muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zapewnia dostęp do energii elektrycznej i wody na koszt Zamawiającego. Za bezpieczeństwo na terenie, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania placu zabaw, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Wykonawca zobowiązany jest ogrodzić i zabezpieczyć teren objęty wykonywanymi pracami w sposób uniemożliwiający wejście osób postronnych, szczególnie dzieci. Na terenie prowadzenia robót należy w sposób fachowy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchni biologicznych i innych w przypadku zniszczenia. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej terenu działki oraz opracowania dokumentacji powykonawczej Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami Prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami Zamawiającego. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Dokumentację projektową Zamawiający udostępnia w materiałach przetargowych umieszczonych na stronie Zamawiającego lub w formie papierowej odpłatnie na zamówienie Wykonawcy. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją powykonawczą w zakresie umożliwiającym zgłoszenie obiektu do użytkowania. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury w oparciu o końcowy protokół odbioru robót bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola2milanowek.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach