Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw przy PSP Nr 17 ul. Czarnoleska 10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy PSP Nr 17 ul. Czarnoleska 10 w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty nawierzchniowe na terenie placu zabaw: - przygotowanie terenu pod wykonanie utwardzonej nawierzchni (demontaż istniejących piłkochwytów, rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej z podbudową wraz z wywozem gruzu z rozbiórki, korytowanie, podbudowa – profilowanie i zagęszczanie). - wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej, bezspoinowej, składającej się z górnej warstwy jednowarstwowej (bez natrysku) poliuretanowej o kolorze ceglastym gr 13 mm, wykonanej ze spoiwa poliuretanowego oraz granulatu EPDM o frakcji 1-3mm (Zamawiający dopuszcza również frakcję 1-3,5 mm), przepuszczalnej dla wody oraz z podkładu przepuszczalnego dla wody, elastycznego z granulatu SBR o gr. 87 mm, o łącznej powierzchni około 373 m2. Nawierzchnia zgodna z PN-EN 1176 i PN-EN 1177, posiadająca Atest Higieniczny lub równoważny. - wykonanie nawierzchni z kostki z kostki betonowej o pow. około 364 m2. - wykonanie nawierzchni trawiastej wysiewanej z plantowaniem i humusowaniem skarp o pow. około 157 m2 2) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia na fundamentach: - zestaw zabawowy trzywieżowy z daszkami – 1 szt. - sześcian gimnastyczny – 1 szt. - karuzela platformowa – okrągła, płaska – 1 szt. - huśtawka sprężynowa platformowa – 1 szt. - urządzenie ruchowe z bieżnią drewnianą dębową– 1 szt. - urządzenie ruchowe z którego korzystanie przypomina pływanie – 1 szt. - huśtawka sprężynowa, dwuosobowa w kształcie śmigła – 1 szt. - jednoosobowa huśtawka wahadłowa ze standardowym siedziskiem (UWAGA: Zamawiający w miejsce wskazanego w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót siedziska typu „bocianie gniazdo”, wymaga wyceny i realizacji standardowego siedziska huśtawki z tworzywa HPDE, łańcuchy nierdzewne gr. 6mm) – 1 szt. - tablica z regulaminem – 1 szt. - ławka stalowa z oparciem – 6 szt. - ławka stalowa bez oparcia – 8 szt. - kosz stalowy, mocowany na stałe do podłoża – 4 szt. - piłkochwyty wysokości 4 m z siatki polipropylenowej, na słupach stalowych zabetonowanych w stopach fundamentowych o powierzchni około 44 m2. - słupki do badmintona osadzone w zabetonowanych tulejach – 2 szt. 3) Oświetlenie placu zabaw: - wymiana istniejących słupów oświetleniowych na nowe z oprawami LED, zasilanych docelowo istniejącymi kablami z rozdzielnicy RG – 3 szt. - układanie kabli niskiego napięcia dla 3 nowych słupów oświetleniowych z podłączeniem do rozdzielnicy RO wraz z jej rozbudową – 1 kpl. - montaż nowych słupów oświetleniowych typu LED zasilanych nowymi kablami z rozdzielnicy RO – 3 szt. UWAGA I: Przedstawione w dokumentacji projektowej zdjęcia urządzeń i elementów małej architektury mają charakter jedynie poglądowy oraz pomocniczy i służą do określenia funkcji użytkowych poszczególnych urządzeń, nie mają na celu wskazania urządzeń konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń zabawowych o parametrach innych niż ujęto w załączonych rysunkach poglądowych pod warunkiem zachowania funkcji i elementów składowych danego urządzenia, niezbędnych stref bezpieczeństwa i zgodności z aktualną normą PN-EN 1176 oraz że główne elementy konstrukcyjne poszczególnych urządzeń będą zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi. Zamawiający dopuszcza wykonanie elementów konstrukcyjnych z drewna klejonego warstwowo – zabezpieczonego środkami do ochrony drewna lub jako elementy konstrukcyjne stalowe - ze stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej malowanej proszkowo. UWAGA II: Zamawiający dopuszcza: - tolerancję wymiarową urządzeń ± 10% względem wymiarów określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej (dotyczy parametrów elementów konstrukcyjnych oraz – z zastrzeżeniem, zachowania odpowiednich stref bezpieczeństwa- wymiarów zewnętrznych danego urządzenia), - zastosowanie urządzeń równoważnych z zachowaniem funkcji danego urządzenia, wymogu jego zgodności z aktualną normą, wymogów konstrukcyjnych (odpowiednio w odniesieniu do danego urządzenia konstrukcja stalowa ocynkowana bądź tworzywo HDPE). Kolorystyka urządzeń zabawowych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza (4 egz.) 3) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym, 4) Wykonawca uwzględni w cenie oferty materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni (ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej) 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty dot. nawierzchni, prace montażowe (montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury), były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa placu zabaw w Feliksowie
Dodano: 2024-04-23 - Budowa placu zabaw i dostawa wyposażenia placu zabaw na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 228 przy ul. Marzanny 8 w Warszawie
Dodano: 2024-03-25 - Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
Dodano: 2024-03-06 - Budowa placu zabaw w miejscowości Pustelnik, gmina Stanisławów
Dodano: 2024-01-23 - Budowa obiektów małej architektury na placach zabaw na terenie miasta Kobyłka z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - Przygotowanie terenu pod plac zabaw wraz z budową placu zabaw i siłowni plenerowej przy ul. Nadarzyn w Kobyłce
Dodano: 2023-10-30 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 250 "Akwarelka" przy ul. Kinowej 10a”
Dodano: 2023-10-19 - Etap I modernizacji placu zabaw przy ul. Długiej w Józefowie
Dodano: 2023-10-02