Przetargi.pl
„Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 2 w Nakle nad Notecią dla dzieci i młodzieży uczestniczących w programach edukacyjno - wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień.”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. P. Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 2 w Nakle nad Notecią dla dzieci i młodzieży uczestniczących w programach edukacyjno - wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż elementów urządzeń na istniejącym placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie robót budowlanych polegających na dostarczeniu i zamontowaniu urządzenia zabawowego dla dzieci przedszkolnych. W skład dostawy i montażu urządzenia zabawowego wchodzą następujące elementy:- zestaw zabawowy z dwoma wieżyczkami i dwoma zjeżdżalniami, tunel do czołgania się, oraz interaktywne elementy dźwiękowe (materiał konstrukcji stal nierdzewna) – zgodnie z dokumentacja projektową.Szczegółowy opis zawarty został w dokumentacji technicznej. W skład zadania wchodzi demontaż oraz ponowny montaż urządzeń zabawowych wraz z zagospodarowaniem terenu po wykonanych pracach.Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.Teren placu zabaw jest ogrodzony. Wjazd od strony ul. Powstańców Wielkopolskich o szerokości ok. 3m.Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie zwalnia potencjalnych wykonawców od indywidualnego określenia zakresu prac na podstawie projektu i wizji w terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SWZ.Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. doświadczenia:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie min 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie lub rozbudowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.Zamawiający wymaga aby wykazana robota budowlana zrealizowana zastała na podstawie zawartej 1 umowy o robotę budowlaną, Nie dopuszcza się łączenia kilku umów, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.1.4.2. osób zdolnych do realizacji zamówienia:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia osobę:posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy w zakresie objętym dokumentacją projektową.W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach