Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Prywatnej Szkole Podstawowej Krzysztofa Augustyniaka w Łodzi w ramach programu Radosna Szkoła

Prywatna Szkoła Podstawowa Krzysztofa Augustyniaka ogłasza przetarg

  • Adres: 93-267 Łódź, ul. Deotymy 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6437781 , fax. 42 6437781
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prywatna Szkoła Podstawowa Krzysztofa Augustyniaka
    ul. Deotymy 7 7
    93-267 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6437781, fax. 42 6437781
    REGON: 47078114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustyniak.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Prywatnej Szkole Podstawowej Krzysztofa Augustyniaka w Łodzi w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Prywatnej Szkole Podstawowej Krzysztofa Augustyniaka w Łodzi w ramach programu Radosna Szkoła zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia: - projekt zagospodarowania palcu zabaw załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 4 - przedmiar robót załącznik nr 5 3.2 Nazwa i numer wg słownika CPV KOD CPV 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg KOD CPV 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw KOD CPV 77300000-3 Usługi ogrodnicze KOD CPV 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 3.3 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 3.3.1 Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie z technologią przyjętą w dokumentacji projektowej, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Parametry szkolnego placu zabaw takie jak zgodność z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, gwarancja, rodzaj i zastosowanie sprzętu rekreacyjnego, powierzchnia i nawierzchnia szkolnego placu zabaw, jej kolor oraz amortyzacja upadku muszą być zgodne z założeniami programu Radosna szkoła załącznik nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia Dz. U. Nr 110, poz. 915 3.3.2 Zamawiający wymaga by gwarancja na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. 3.3.3 Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 3.3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość wbudowania innych materiałów i urządzeń niż opisane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania parametrów, w tym także estetycznych, nie gorszych od parametrów materiałów i urządzeń wskazanych w projekcie, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zmiany muszą uzyskać akceptację Zamawiającego, a Wykonawca obowiązany jest dokonać na koszt własny modyfikacji i uzgodnień projektu. Zmiany takie nie mogą Stanowic podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 3.3.5 W przypadku zastosowania przez wykonawcę urządzeń podobnych, lecz o innych polach stref bezpiecznych, wykonawca winien dokonać adaptacji lokalizacji urządzeń z zaznaczeniem tych stref zgodnie z instrukcja producenta danego urządzenia zabawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WADIUM 8.1. Ustala się wadium w wysokości: 3000,00 PLN 8.2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 49 1020 3378 0000 1802 0106 8758 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w kasie Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 14.00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 8.4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe -na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą- zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustyniak.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach