Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2019-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw przy PP nr 17 ul. Zbrowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy PP nr 17 ul. Zbrowskiego w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty nawierzchniowe na terenie placu zabaw: a) przygotowanie terenu pod wykonanie utwardzonej nawierzchni (demontaż istniejących urządzeń zabawowych, rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej z podbudową, korytowanie, podbudowa- profilowanie i zagęszczanie ) b) wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej bezspoinowej, dwuwarstwowej (warstwa dolna o gr. 8,5 cm z granulatu SBR, warstwa górna o gr. 1,5 cm z barwionego w masie granulatu EPDM- bez stosowania technologii natrysku) o powierzchni łącznej około 314 m2. c) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o pow. około 262 m2 d) wykonanie nawierzchni trawiastej układanej z „rolki” o pow. ok. 490 m2, e) wykonanie nawierzchni trawiastej wysiewanej o pow. ok. 164 m2, f) wywiezienie urobku z korytowania poza teren budowy i utylizacja. 2) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na fundamencie: a) Zestaw zabawowy trzywieżowy- 1 szt. b) Zestaw zabawowy mały – 1 szt. ; c) Huśtawka wahadłowa podwójna- 1 szt. d) Huśtawka wagowa – 2 szt. e) Huśtawka sprężynowa ( bujak)- 2 szt, f) Sześcian gimnastyczny- 1 szt, g) Trap linowy – 1 szt, h) Karuzela – 1 szt, i) Piaskownica – 2 szt, j) Ławka z oparciem – 4 szt. k) Kosz na śmieci o poj. 35l - 2 szt. l) Tablica z regulaminem – 1 szt. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy (w tym usunięcie ok. 15 szt. karpin po wyciętych drzewach); 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza( 4 egz.) 3) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) Wykonawca uwzględni w cenie oferty również wywiezienie i zezłomowanie starych urządzeń zabawowych (ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty dot. przygotowania i wykonania nawierzchni, prace montażowe (montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury), były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Krzesku-Królowa Niwa
Dodano: 2024-06-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Wodny Plac Zabaw w Sochaczewie”
Dodano: 2024-06-11 - „Budowa placu zabaw w Piastowie w Gminie Jedlińsk”
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. M. Kaczyńskiego w Pracach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa placu zabaw w Feliksowie
Dodano: 2024-04-23 - Budowa placu zabaw i dostawa wyposażenia placu zabaw na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 228 przy ul. Marzanny 8 w Warszawie
Dodano: 2024-03-25 - Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
Dodano: 2024-03-06 - Budowa placu zabaw w miejscowości Pustelnik, gmina Stanisławów
Dodano: 2024-01-23