Przetargi.pl
Budowa placu zabaw oraz parkingu przy ul. Pastuszki w Tarnowskich Górach - dzielnica Opatowice

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw oraz parkingu przy ul. Pastuszki w Tarnowskich Górach - dzielnica Opatowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca wykonanie placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej wraz z drogą dojazdową, miejscami postojowymi oraz chodnikiem. Całość inwestycji zlokalizowana jest na działce nr 2640/159 przy ul. Pastuszki w Tarnowskich Górach – dzielnica Opatowice. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Rysunki (zdjęcia) urządzeń zabawowych przedstawione przez Zamawiającego mają wyłącznie charakter poglądowy. Natomiast skład urządzeń zabawowych zaproponowanych przez Wykonawcę musi być zgodny z opisem zawartym w karcie technicznej danego urządzenia. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących akredytowanych przez PCBC np. ITB i CNBOP. Wszystkie zabawki oraz nawierzchnie na placu zabaw muszą być zgodne z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania elementów drewnianych w urządzeniach zabawowych !!! UWAGA! Jeżeli zastosowanie tzw. materiałów i urządzeń równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium plac zabaw ul. Pastuszki”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 4) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego (o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) dla: a) urządzeń zabawowych: Karty techniczne zawierające następujące dane: - zdjęcia urządzenia zabawowego (ilustracja katalogowa), - rysunek zawierający widok i rzut urządzenia zabawowego, - wymiary urządzenia, - wykaz materiałów z których zbudowane jest urządzenie, - wymagane strefy funkcjonowania oraz wykaz funkcji danego urządzenia zabawowego, - numer katalogowy produktu. UWAGA! Rysunki (zdjęcia) urządzeń zabawowych przedstawione przez Wykonawcę mają wyłącznie charakter poglądowy. Natomiast skład urządzeń zabawowych zaproponowanych przez Wykonawcę musi być zgodny z opisem zawartym w karcie technicznej danego urządzenia. b) nawierzchni syntetycznej: aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 1177-2009, atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni, certyfikat na krytyczną wysokość upadku (HIC), autoryzacja producenta systemu, certyfikat REACH. UWAGA! Zamawiający dopuszcza wszystkie nawierzchnie bezpieczne poliuretanowe o grubości zgodnej z HIC i posiadające w/w dokumenty. 5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7) Dowód wniesienia wadium. 8) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach