Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na terenie SOSW w Radomiu wraz z zagospodarowaniem terenu

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Andrzeja Struga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 847 924 , fax. 483 847 924
  • Data zamieszczenia: 2017-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących
    ul. Andrzeja Struga 86
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 847 924, fax. 483 847 924
    REGON: 14064006000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ://www.bip.soswwyszynski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na terenie SOSW w Radomiu wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych z przeznaczeniem dla dzieci niepełnosprawnych oraz zagospodarowanie terenu na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących przy ul. Struga 86 w Radomiu . W/w zakres prac jest II Etapem zadania pn Wykonanie ogrodzenia i zagospodarowanie terenu SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu 2. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne w zakresie: a) Przygotowania i wykonania nawierzchni syntetycznej, b) Prace montażowe – montaż urządzeń zabawowych, montaż elementów małej architektury, c) Ułożenie nawierzchni podłoża z kostki brukowej, d) Prace związane z rozprowadzeniem ( montażem, demontażem) instalacji elektrycznej. 2) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży mu w wyznaczonym terminie: a) oświadczenie odpowiednio własne lub podwykonawcy o spełnianiu wymogu, o którym mowa w ppkt 1; oświadczenie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę (wraz z zakresami obowiązków, o ile zostały one sporządzone pisemnie) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w ppkt 1. Przy czym dokumenty te powinny być przekazane w formie zanonimizowanej, tj. zapewniającej ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 2 będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt 1; 4) Niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt 1, będzie skutkować sankcją w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Zał. nr 11 do SIWZ); 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania przez niego wymogu, o którym mowa w ppkt 1. W ramach tej kontroli Zamawiający może w szczególności żądać od Wykonawcy wyjaśnień ustnych lub pisemnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późń.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 31 1020 1026 0000 1802 0233 3995 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu - SOSW.26.01.2017- Budowa placu zabaw na terenie SOSW w Radomiu wraz z zagospodarowaniem terenu Kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DO PRZEKAZANIA ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE DO 3 DNI OD DATY ZAMIESZCZENIA NA JEGO STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: 1. Oświadczenie (oryginał) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - Zał. Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie osobno składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - osobno). OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 1. Formularz ofertowy - Zał. Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), tj.: 1) oświadczenie (oryginał) Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 4 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej na jednym oświadczeniu podpisują się wszyscy partnerzy lub w imieniu ich wszystkich oświadczenie podpisuje jedynie ich pełnomocnik – lider. W nagłówku oświadczenia należy wpisać nazwę Wykonawcy, tj. konsorcjum, spółki cywilnej itp.). 2) oświadczenie (oryginał) Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - Zał. Nr 5 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie osobno składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - osobno). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2 (Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 (Załącznik Nr 5). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (w przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli). 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) - Zał. Nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach