Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na terenie Parku Ujazdowskiego

Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie 11/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 277 04 70 , fax. 22 6282674
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
    Al. Jerozolimskie 11/19 11/19
    00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 277 04 70, fax. 22 6282674
    REGON: 01035234600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na terenie Parku Ujazdowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w Parku Ujazdowskim zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz decyzjami administracyjnymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, założenie zieleni oraz budowę automatycznego systemu nawadniania. 3.Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej 3.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), dotyczącego klauzuli społecznej Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił dwie osoby na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy): 2 osoby - pracownicy fizyczni, do prac budowlanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innych osób w terminie do 7 dni. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. Wykonawca najpóźniej do 29 lipca 2016 r będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii umów o pracę z wymienionymi w ust. 1 powyżej osobami, potwierdzonej za zgodność z oryginałami przez Wykonawcę oraz do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zatrudnionych pracowników. Określona w umowach o pracę wysokość wynagrodzenia pracowników nie może być niższa, niż kwota minimalnego wynagrodzenia określona w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań 3.3.1 Sposób monitorowania W terminie do 20-go każdego miesiąca Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzających odprowadzanie składek ZUS za miesiąc poprzedni za zatrudnionych pracowników tj. raport o wysyłce i potwierdzeniu z pozycjami raportów. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić dodatkowych informacji i wyjaśnień w powyższym zakresie. 3.3.2 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku niedopełnienia w terminie obowiązków określonych w pkt. 3.2 oraz 3.3.1 SIWZ Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia, b) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 70 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłuzenie okresu gwarancjyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach