Przetargi.pl
Budowa placu zabaw jako elementu zagospodarowania terenu skarpy w Pułtusku - etap I

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw jako elementu zagospodarowania terenu skarpy w Pułtusku - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw jako elementu zagospodarowania terenu skarpy w Pułtusku - etap I, według dokumentacji projektowej autorstwa APIS Biuro Usługowo - Projektowe mgr inż. Katarzyna Skiba Rudowska, ul. KRN 1/39, 06-100 Pułtusk stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie działki nr ewidencyjny 41/12 obręb 19 m. Pułtusk - placu zabaw na który składają się następujące prace: 2.1 roboty ziemne 2.2 nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm - 216,35 m2, 2.3 tablica informacyjna, 3 szt. ławki, 1 kosz na śmieci, 2.4 dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw z wykonaniem fundamentów pod urządzenia: 2.4.1 dostawa i montaż zestawu składającego się z podestu o wysokości 55 cm - szt 1, pomostu ukośnego - szt. 1, przejścia tunelowego - szt. 1, równoważni - szt. 1, tablicy rysunkowej - szt. 1, wieży z dachem podest wysokość 40 cm - szt. 1, wieży z dachem podest wysokość 55 cm - szt. 1, zjeżdżalni wys. 55 cm - szt. 1, piaskownicy, gry integracyjnej kółko krzyżyk: boki piaskownicy - deski impregnowane, malowane lakierobejcą, elementy połaciowe z płyty HDPE, elementy stalowe stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, kotwy stal ocynkowana kąpielowo, kółko i krzyżyk - walce polipropylenowe malowane w technice sitodruku, nogi konstrukcyjne drewno klejone warstwowo, malowane lakierobejcą, podesty schodów deski impregnowane, ślizg - stal nierdzewna, zaślepki z tworzywa sztucznego, tablica rysunkowa - sklejka wodoodporna szalunkowa gr 15 mm, malowana farbą tablicową, tunel - rura PVC mocowana do płyty HDPE, fundamenty - beton klasy min. b 15 (Z4) 2.4.2 dostawa i montaż linearium widokowego - barierki - rurki stalowe, słup konstrukcyjny rura stalowa ocynkowana kąpielowo, lunety - rury nierdzewne o śr. 56 mm oraz tworzywa sztuczne, podesty - płyta HDPE z powłoką antypoślizgową, przeplotnia z lin - liny polipropylenowe na oplocie stalowym połączone ze sobą poprzez plastikowe łączniki, zaślepki - tworzywo sztuczne, fundamenty beton - min. B 15 (Z6), 2.4.3 dostawa i montaż huśtawki bocianie gniazdo, aplikacje z płyty HDPE, elementy stalowe stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, kotwy stal ocynkowana kąpielowo, nogi konstrukcyjne drewno klejone warstwowo malowane lakierobejcą, siedziska wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym, zaślepki tworzywo sztuczne, łańcuch kalibrowany ocynkowany, zamocowany na tulejach samosmarujących bezobsługowych, fundamenty - beton klasy min. B 15 (Z10), 2.4.4 dostawa i montaż kiwaka pies, całość urządzenia z płyty HDPE, elementy stalowe stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, podstawa fundamentowania ażurowa konstrukcja stalowa, sprężyna stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, uchwyt, podpory na nogi tworzywo sztuczne, zaślepki tworzywo sztuczne, fundamenty - beton kl. min. B 15 (Z11), 2.4.5 dostawa i montaż kiwaka tandem smok, całość urządzenia z płyty HDPE, elementy stalowe stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, podstawa fundamentowania ażurowa konstrukcja stalowa, sprężyna stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, uchwyt, podpory na nogi tworzywo sztuczne, zaślepki tworzywo sztuczne, fundamenty - beton kl. min. B 15 (Z12). 2.4.6 dostawa i montaż huśtawki podwójnej wahadłowej metalowej - elementy stalowe - stal ocynkowana kąpielowo malowana proszkowo, siedziska z konstrukcji stalowej powlekanej gumą, łańcuch kalibrowany, ocynkowany, zamocowany na tulejach samosmarujących bezobsługowych, nogi konstrukcyjne - profile stalowe ocynkowane kąpielowo, malowane proszkowo, fundamenty - beton min. B 15 zaślepki - tworzywo sztuczne. 2.5 nawierzchnia piaskowa - strefa bezpieczna zabawek, 2.6 trawnik z mieszanki traw odpornych na deptanie z podorywką i dostarczeniem humusu 10 cm - 1485,67 m2, 2.7 ogrodzenie placu zabaw z dwiema furtkami - 152,94 m. 3 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 3.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.2 Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie w okresie 5 lat od odbioru końcowego do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu. 3.4 W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi ponosić będzie Wykonawca. 4 Rozwiązania równoważne. 4.1 Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 4.2 Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 4.3 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4.4 Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5 Wykonanie przedmiotu zamówienia. 5.1 Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru i Nadzoru Autorskiego. 5.2 Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. 5.3 Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych (w razie ich uszkodzenia) do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych. 5.4 Wykonywanie robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety. 5.5 Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 5.6 Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126). 5.7 Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 5.8 Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. 5.9 Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5.10 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 5.11 Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 5.12 Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 5.13 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania, o ile to będzie konieczne - działając z upoważnienia Zamawiającego - wszelkich niezbędnych zezwoleń i decyzji dotyczących wykonywanego przedmiotu zamówienia. 5.14 Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: 5.14.1 dziennik budowy, 5.14.2 oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, 5.14.3 atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, 5.14.4 dokumentację powykonawczą, 5.14.5 powykonawczą inwentaryzację i dokumentację geodezyjną - również na nośniku CD, 5.14.6 dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 5.14.7 Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. 5.15 Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 5.16 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 5.17 Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. 5.18 Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane. 6 Dodatkowe obowiązki wykonawcy: 6.1 Uzyskania wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie. 6.2 Po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy): 6.2.1 prowadzenia nadzoru archeologicznego i obserwacja archeologiczna podczas prowadzenia robót ziemnych, 6.2.2 nadzoru saperskiego, 6.2.3 zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, 6.2.4 uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, teletechniczne, drogowe, elektroenergetyczne, kolejowe, sanepidu i ochrony środowiska), 6.2.5 czasowe zajęcie gruntów nie należących do zamawiającego i koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane, poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych 6.3 Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. 6.4 Wykonanie powykonawczej dokumentacji. 6.5 Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu (o ile będzie potrzebna) wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 6.6 Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 6.7 Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 7.1 Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z niniejszego rozdziału i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 7.2 Postawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ. Przedmiary robót mają jedynie znaczenie kalkulacyjne i pomocnicze. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postepowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. 7.3 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. 7.4 Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 (tysiąc złotych) 2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr rachunku: 31 1240 5282 1111 0000 4890 2355 w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania: Budowa placu zabaw jako element zagospodarowania terenu skarpy w Pułtusku - etap I. 4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 6.3 kwotę wadium, 6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: 6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 6.5.2 którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w SIWZ. 8 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach