Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i wiaty rekreacyjnej w m. Stare Serby

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i wiaty rekreacyjnej w m. Stare Serby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.11.27.23-9 37.53.52.00-9 45.21.21.40-9 2. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw i wiaty rekreacyjnej w m. Stare Serby w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Usługi Techniczne Jan Szponar, ul. Lompy 1, 67-200 Głogów 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w SIWZ, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowią następujące załączniki: - Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt budowlany - Załącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót 4. Wykonawca udzieli na wykonane roboty ( materiały i robociznę) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Wszystkie elementy użyte do realizacji zadania winne być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz. 881). 7. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 8. Ogrodzenie terenu Wykonawca wykona z materiału powierzonego, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Nie należy zatem wyceniać materiału na wykonanie ogrodzenia i furtki. 9. W posiadaniu Zamawiającego jest również urządzenie Domek 1 oraz tablica do rysowania. Do Wykonawcy należy montaż urządzenia i zakup 6 stalowych kotew. 10. Ponadto na placu zabaw należy zamontować i wykonać następujące elementy: wiatę rekreacyjną - zgodnie z załączonym projektem budowlanym - szt. 1, plac utwardzony i komunikację, zestaw zabawowy- 1 szt., huśtawkę podwójną z siedziskami - 1 szt., huśtawkę pojedynczą z siedziskiem typu Pampers dla najmłodszych dzieci - szt. 1, bujaka sprężynowego typu konik - 1 szt., piaskownicę o wymiarach 3,00 m x 3,00 m - 1 szt., karuzelę trójramienną z podestem z blachy ryflowanej - szt. 1, drewniany kosz na śmieci - szt.1; zestaw zabawowy składa się z następujących elementów: zjeżdżalnia wykonana z blachy nierdzewnej, ścianki zjeżdżalni malowane proszkowo, przeplotnia linowa o wymiarach: długość od 1,75 m do 1,85 m, szerokość od 0,09 m do 0,15 m, wysokość od 1,90 m do 2,00 m; drabinka skośna kształtem przypominająca odwróconą literę V na każdym z ramion przynajmniej po pięć belek umożliwiających wejście i zejście z drabinki; drabinka skośna połączona z przeplotnią, przeplotnia połączona ze zjeżdżalnią, wejście na zjeżdżalnię przy pomocy drewnianej drabinki i podestu osłoniętego kolorowymi ściankami wykonanymi z płyty. 11. Należy dodatkowo ująć w kosztorysie ofertowym pozycję dotyczącą zakupu, dostawy i montażu huśtawki podwójnej z siedziskami - 1 szt., huśtawki pojedynczej z siedziskiem typu Pampers dla najmłodszych dzieci - szt. 1. Oba urządzenia montowane na stalowych kotwach - płatne w ramach funduszu sołeckiego. 12. Elementy zamontowane na placu zabaw winny być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Załączone zdjęcia mają charakter poglądowy. Za równoważne Zamawiający uzna te elementy, które spełniać będą warunki techniczne, funkcjonalne z tymi urządzeniami, które określone zostały w dokumentcji, zaproponowane urządzenia mają wizualnie przypominać zabawki przedstawione na rysunkach; 13. Wszystkie elementy montowane na placu zabaw winny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa; 14. Na wszystkie elementy montowane na placu zabaw Wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji i dostarczy karty gwarancyjne; 15. Połączenia konstrukcyjne zarówno elementów drewnianych jak i łączenie drewna ze elementami metalowymi winny być wykonane w sposób umożliwiający bezpieczną zabawę dla dzieci, wszelkie spawy, mocowania, połączenia powinny być gładkie, odpowiednio wyprofilowane; 16. Wszystkie elementy metalowe malowane proszkowo lub lakierowane proszkowo, łańcuchy, obejmy itp. ocynkowane; wszystkie metalowe elementy winny być odporne na warunki atmosferyczne; 17. Wszystkie elementy konstrukcyjne urządzeń (każde urządzenie zamontowane na placu zabaw) osadzone winny być na metalowych kotwach. Kotwy winny być odporne na warunki atmosferyczne; kotwy podnoszą belki na około 10 cm ponad poziom gruntu; kotwy mocowane są w betonie B15 zbrojonym natomiast do belek mocowane są w bezpieczny sposób i nie mają żadnych wystających elementów; 18. Dachy, daszki urządzeń, zabezpieczenia, ścianki, siedziska i elementy ozdobne przy huśtawkach, bujakach winny być wykonane z polietylenowych płyt zwanych HDPE - grubości od 14 mm do 17 mm - odpornych na wodę, barwionych w masie, na jednolite kolory w zależności od opisu, łatwa do utrzymania w czystości; 19. Wszystkie elementy, poza wymienionymi w Pkt 17. niniejszego rozdziału wykonane są z drewna minimum dwukrotnie impregnowanego, klejonego; 20. Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający ubiega się o współfinansowanie ze środków Budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach konkursu Odnowa Dolnośląskiej Wsi. 21. Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: Wykonawca wystawi dwie faktury - obie płatne jednorazowo - po zakończeniu całości zadania i dokonania przez Zamawiającego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego w terminie 30 dni. Faktura VAT pierwsza wystawiona winna być za zakup: huśtawki podwójnej z siedziskami - 1 szt., huśtawki pojedynczej z siedziskiem typu Pampers dla najmłodszych dzieci - szt. 1. Pozostała cześć robót określonych niniejszą SIWZ płatna na podstawie drugiej faktury VAT. Łączna suma obu faktur nie może przekroczyć ceny brutto podanej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 04.06.2012 r. do godz. 08:30. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), w tym: 4.Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.) w art.45 ust.6 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie rachunek nr 44-8646-0008-0000-0000-6161-0004. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 04.06.2012 r. do godz. 08:30. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. 04.06.2012 r. do godz. 08:30 w pok. 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.. 8. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 tejże ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach