Przetargi.pl
BUDOWA PLACU ZABAW I REKREACJI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, WRAZ Z ZATOKĄ PARKINGOWĄ W CIĄGU ULICY ŻÓŁWIŃSKIEJ, ZJAZDEM ORAZ OGRODZENIEM TERENU W OWCZARNI - zamówienie dofinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PLACU ZABAW I REKREACJI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, WRAZ Z ZATOKĄ PARKINGOWĄ W CIĄGU ULICY ŻÓŁWIŃSKIEJ, ZJAZDEM ORAZ OGRODZENIEM TERENU W OWCZARNI - zamówienie dofinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Budowa placu zabaw i rekreacji dla dzieci i młodzieży wraz z zatoką parkingową w ciągu ul. Żółwińskiej, zjazdem oraz ogrodzeniem terenu w Owczarni (działki numer ew. 574, 120/3 obręb 16). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, a w szczególności: 1) roboty drogowe polegające na: a) budowie nawierzchni chodnika, pasa postojowego oraz wjazdu z kostki betonowej 20x10x8cm o łącznej pow. ok 200 m2, b) budowie przepustu pod zjazdem, c) budowie ścianki oporowej z balustradą z elementów prefabrykowanych wzdłuż rowu, d) budowie ścianki oporowej mostka żelbetową wylewanej w szalunku na budowie, e) montażu słupków miejskich uchylnych lub wyjmowanych 3 szt., f) oznakowaniu pionowym miejsc postojowych; 2) roboty budowlane polegające na: a) budowie placu zabaw i rekreacji o wymiarach 61,0 x 39,0 m, b) budowie ogrodzenia o wysokości 1,2 m z prefabrykowanych elementów stalowych-systemowych wraz zamykaną furtką dwuskrzydłową, która umożliwi dostęp dla użytkowników oraz możliwość wjazdu sprzętu do konserwacji i obsługi placu, c) montażu urządzeń do zabaw i rekreacji w 4 strefach zabaw: dla najmłodszych dzieci, dla starszych dzieci, dla młodzieży i dla dorosłych urządzenia do ćwiczeń fitness, - zakres urządzeń w strefie dla dzieci najmłodszych: * piaskownica o kształcie sześciokąta, * huśtawka jumper, * bujak sprężynowiec wizerunek konia, * karuzela na ryflowanej płycie aluminiowej z trzema uchwytami, * zestaw 2 domków połączonych mostkiem ze zjeżdżalnią i wejściem drabinkowym, * huśtawka podwójna z siedziskiem dla dzieci małych kubełek i dla starszych typu deseczka, - zakres urządzeń w strefie dla dzieci starszych: * zestaw wielofunkcyjny do ćwiczeń sprawnościowych małpi gaj w kształcie sześciokąta z min. 6 elementami do ćwiczeń np.: drabinki, liny itp., * piramida linowa o wysokości nie mniejszej niż 3 metry, * zestaw rekreacyjny na bazie okręgu z min 7 elementami wspinaczkowymi oraz ścianką wspinaczkową, - zakres urządzeń w strefie dla młodzieży i dla dorosłych fitness: * zestaw 3 połączonych ze sobą drążków gimnastycznych na osób o różnym wzroście, * sztanga w leżeniu, * podwójne ławki uniwersalne łączone z uchwytem na nogi i na ręce druga, * obrotnica podwójna o dwóch wysokościach, * steper z uchwytem na ręce, * wahadło. Wszystkie urządzenia powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej malowanej dwukrotnie proszkowo, zjeżdżalnie z blachy nierdzewnej, elementy dodatkowe wykonane z płyt polietylenowych HDPE, wodoodpornych płyt HPDE, odpornych na warunki atmosferyczne wg. specyfikacji w projekcie. d) budowie placu do gry w bule o wymiarach 4 m x 15 m, e) montażu malej architektury: 9 szt. ławek z drewna i stali z oparciami, 4 szt. stalowych koszy na śmieci, 1 stojak na rowery oraz tablicy regulaminowej, f) budowie systemu alejek pieszych o nawierzchni żwirowej 3) rekultywacje istniejących nawierzchni trawiastych, wyrównanie terenu i nierówności, w tym dosianie trawy, 4) posadzenie krzewów iglastych tui - sztuk 20 jako żywopłot wzdłuż zachodniej granicy działki (zgodnie ze sztuka ogrodniczą), 5) wykonanie pielęgnacji istniejącego drzewostanu (zdjęcie posuszu, formowanie korony), 6) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 3. Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi, wg norm PN-EN-1177: 2009, 1176-1:2009. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty: 1) szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką, karty techniczne lub karty produktu, 2) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne, stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi, np. atest PZH. 5. Na wykonane roboty i urządzenia zabawowe stanowiące wyposażenie placu zabaw Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach