Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i miejsca integracji (altany) w miejscowości Wojtyniów, gm. Bliżyn.

Gmina Bliżyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2541172 , fax. 041 2541236
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 79A
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2541172, fax. 041 2541236
    REGON: 29100998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blizyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i miejsca integracji (altany) w miejscowości Wojtyniów, gm. Bliżyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw oraz altany drewnianej. Zadanie polegać będzie na wykonaniu następujących robót budowlanych: - plac zabaw o powierzchni ok. 390 m2 z bezpiecznej nawierzchni ze zrębków drewnianych OCOCOLOR (lub równorzędne) warstwa 30 cm, - urządzenia placu zabaw: Zestaw Filip, Zestaw Karolina Mini, huśtawka na sprężynie Skuter huśtawka na sprężynie auto, huśtawka Bocianie gniazdo, karuzela Huragan, piaskownica kwadratowa, regulamin placu zabaw, ławki, kosze na śmieci, - altana drewniana o wym. 4,75 x 4,75 m, dach czterospadowy z dachówki bitumicznej w kolorze brązowym na warstwie papy podkładowej, posadzka z elementów betonowych prefabrykowanych; wyposażenie altany: stół + 2 ławki, - ogrodzenie drewniane. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlanego placu zabaw i altany zgodnie ze zgłoszeniem budowy na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana (projekt budowlany), specyfikacje techniczne i przedmiary robót. Uwaga 1 Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem po-siadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne ujęte w dokumentacji projektowej. W takie sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne i jakościowe niż podane w dokumentacji projektowej. Winien również dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki - nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie wraz z charaktery-stykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną. Dokumentacja projektowa jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji i jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dostępu do Inter-netu, dokumentacja projektowa będzie udostępniona Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do przygotowania dokumentacji w wersji papierowej i przekazania jej Wykonawcy. Przed przygotowaniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł.). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. BS Suchedniów O.Bliżyn Nr 04 8520 0007 2001 0010 5688 0002 z dopiskiem: wadium - Budowa placu zabaw i miejsca integracji (altany) w miejscowości Wojtyniów, gm. Bliżyn. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 1.6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. 1.7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Bliżynie - w oryginale, zaś kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1.8. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi być wystawione na Zamawiającego i muszą w nim być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a Pzp tj., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.9. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji); b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 1.10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium wniesione przez dowolnego Wykonawcę składającego ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 1.11. Wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą. 1.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1.12.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.12.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.12.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza; 1.12.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach