Przetargi.pl
Budowa placu zabaw dla osób z niepełnosprawnością na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w formule zaprojektuj i wybuduj

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 32 332 66 00, , fax. 32 332 66 47
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 32 332 66 00, , fax. 32 332 66 47
    REGON: 27625498500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw dla osób z niepełnosprawnością na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na terenie użytkowanym przez Zespół Szkół Specjalnych w Knurowie przy ul. Szpitalnej 25. Zamierzenie realizowane będzie jako nowoprojektowany plac zabaw w skład którego będzie wchodzić duży zestaw zabawowy wielofunkcyjny, huśtawka dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, altanki z miejscem na wypoczynek oraz z elementów małej architektury (ławki i kosze na śmieci). Ponadto teren, na którym bezpośrednio zlokalizowane będą zestawy do zabaw należy zabezpieczyć nawierzchnią bezpieczną. W zamówieniu znajdują się wszystkie prace z zakresu procesu budowlanego (wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych lub złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli będzie wymagane), realizacji robót budowlanych i wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace na podstawie koncepcji zagospodarowania terenu dołączonej przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: PFU). Wyposażenie placu zabaw będzie służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopni sprawności fizycznej i intelektualnej. Główną funkcją planowanej inwestycji jest stworzenie dogodnych warunków do aktywnego spędzania czasu przez użytkowników w różnym wieku. Dodatkowo inwestycja poprawi walory estetyczne i uporządkuje teren pod względem funkcjonalności. Stworzenie rozbudowanego terenu rekreacyjnego zwiększy dostępność do niego oraz poprawi rozwój sprawności fizycznej i aktywności ruchowej dzieci oraz młodzieży. Zakres prac związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej przez Wykonawcę obejmuje w szczególności: a) dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym projektowane jest przedsięwzięcie inwestycyjne, b) uaktualnienie i uzupełnienie danych geodezyjnych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji (rzędne powierzchni terenu), c) opracowanie mapy do celów projektowych, d) opracowanie projektu zagospodarowania terenu wg przedstawionej koncepcji przez Zamawiającego, e) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (wraz z uzyskaniem wszelkich zgód i pozwoleń), kompletnego z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, f) wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień, g) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, h) wykonanie przedmiaru robót wraz z kosztorysem, i) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzonych robót, j) projekt budowlano-wykonawczy należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu z możliwością jego zweryfikowania, k) przekazanie Zamawiającemu niezwłocznie po uzyskaniu przez Wykonawcę, zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzję o pozwoleniu na budowę. Zakres planowanej inwestycji podzielono na dwa etapy Etap I – dotyczy wykonania dokumentacji projektowo-wykonawczej, która obejmuje: Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego dla inwestycji obejmującej swym zakresem budowę placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie, budowie obiektów małej architektury, uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji. Etap II - dotyczy realizacji robót, który obejmuje: Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją budowlano-wykonawczą oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określa opracowany przez Zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy, który zawiera wszelkie niezbędne wytyczne do realizacji zamierzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują. Dokumenty/oświadczenia wykonawca może złożyć w formie pisemnej lub poprzez dokument elektroniczny środkiem komunikacji elektronicznej. Wymagania w tym zakresie zamawiający opisał w rozdziale VII SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach