Przetargi.pl
Budowa placu zabaw dla dzieci młodszych w miejscowości Jednorożec

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 518 392 , fax. 297 517 031
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 297 518 392, fax. 297 517 031
    REGON: 54447300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw dla dzieci młodszych w miejscowości Jednorożec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do wykonania przewidziano wygrodzony plac zabaw dla dzieci młodszych o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni ogólnej brutto 208,80 m2. Plac będzie wyposażony w następujące urządzenia do zabawy: 1. Zestaw do zabawy na planie ośmiokąta z piaskownicą wewnątrz zestawu. Zestaw powinien zawierać: - zadaszony domek z ławeczkami, zjeżdżalnią i schodkami (domek doświetlony bulajem); - cztery podesty na zewnątrz zestawu, przy którym zamontowanych winno być 7 ścianek funkcyjnych np. liczydło, sklepik, bulaj, kierownica, wyścigi samochodów itp.; - tablica do pisania kredą; - okrągłe stopnie sprawnościowe tzw. grzybki; - tubę przejściową z polietylenu LDPE o wew. śr. min.53 cm i dł. min. 125 cm. Szczegółowy opis zestawu znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Karuzela tarczowa o śr. min.150 cm z siedziskami, z kierownicą. Szczegółowy opis karuzeli znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Bujak dwuosobowy z konstrukcji stalowej, ocynkowanej malowanej proszkowo na dwóch sprężynach. Szczegółowy opis bujaka znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Huśtawka metalowa potrójna zawierająca tzw. „bocianie gniazdo” i 2 szt. tzw. „koszyk”. Szczegółowy opis huśtawki znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, a także urządzenia towarzyszące tj.: Ławki stałe z oparciem 2 szt. (elementy kolorowe siedziska i oparcia), dł. ławki min.160 cm. Szczegółowy opis ławki znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5. Kosz na śmieci 1 szt. (z blachy ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, o pojemności min. 35 l., na słupkach, mocowany w gruncie). Szczegółowy opis kosza znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Tablica informacyjna z regulaminem. Szczegółowy opis tablicy znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Ogrodzenie placu zabaw o dł. ok.60,0 m. Furtka. Szczegółowy opis ogrodzenia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. Urządzenia zabawowe powinny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. W przypadku urządzeń towarzyszących Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia Deklaracji Zgodności z Polskimi Normami. Urządzenia muszą spełniać normę PN-EN 1176. Nawierzchnia musi spełniać normę PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujących upadki). Urządzenia i zestawy zabawowe powinny być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością (dopuszcza się +/- 5% różnicy w wymiarach) do przedstawionych w dokumentacji budowlanej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający uzna takie urządzenia, które będą spełniać te same funkcje, co wymienione w projekcie budowlanym i będą miały zbliżony wygląd. Dostarczone i wbudowane urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być fabrycznie nowe i posiadać min. 48 – miesięczny okres gwarancji wydany przez producenta. Okres gwarancji na pozostały zakres prac – zgodny z przedstawionym w formularzu ofertowym. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonym do niniejszej SIWZ przedmiarze robót, dokumentacji technicznej. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Zgodnie z art.30 ust.5 uPzp Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SIWZ i umowy, tj.: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp., - utrzymania i likwidacji placu budowy, ewentualne odtworzenie stanu pierwotnego drogi, dojazdu oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - ponoszenia opłat za media.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art.45 ust.6 uPzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza to, że kwota wadium musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy numer 81 8924 0007 0011 7489 2003 0002 Bank Spółdzielczy Przasnysz. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 27.03.2019 r., i godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w uPzp. Uwaga: W treści gwarancji wadialnej składanej przez konsorcjum winny być wskazane podmioty wchodzące w skład konsorcjum, albo przynajmniej z treści gwarancji powinno wynikać, że Gwarant wadium miał możliwość powziąć informację, że oferta złożona zostanie w ramach konsorcjum i gwarant ten fakt składania oferty w ramach konsorcjum zaakceptował. (KIO 12111/16 z dnia 21.07.2016 r.) Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu dokumentu wadialnego. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art.46 ust.1-5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art.25a ust.1 uPzp stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniana przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V. SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia określonych w pkt VI SIWZ, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku itd. - załącznik nr 6 do SIWZ; 5) Dowód wniesienia wadium; 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik; 7) dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy); 8) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 uPzp przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach