Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
- Data zamieszczenia: 2019-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
REGON: 52524000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw dla dzieci i młodzieży, budowę ciągów pieszo-jezdnych, budowę miejsc postojowych, budowę oświetlenia, budowę drenaży odwadniających, budowę odwodnienia miejsc postojowych w Starogardzie Gdańskim przy Al. Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw dla dzieci i młodzieży, budowie ciągów pieszo-jezdnych, budowie miejsc postojowych, budowie oświetlenia, budowie drenaży odwadniających, budowie odwodnienia miejsc postojowych w Starogardzie Gdańskim przy Al. Jana Pawła II, na terenie działek nr: 15/16, 15/30, 15/38, 15/18, 15/31, 15/36, 15/37 i 154/410, obręb 23, realizowanych na podstawie: a) projektu budowlanego budowy obiektów małej architektury – placu zabaw dla dzieci i młodzieży, przebudowy ciągów pieszo-jezdnych, budowy miejsc postojowych, budowy oświetlenia, budowy drenaży odwadniających, odwodnienia miejsc postojowych, b) - projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia drogowego, c) -projektu budowlanego przyłącza kanalizacji deszczowej – odwodnienie miejsc postojowych oraz budowa drenaży odwadniających teren, d) - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) - STWIORu Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 2.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: a) część I – budowa placu zabaw; b) część II – budowa ciągów pieszo-jezdnych, budowa miejsc postojowych, budowa oświetlenia, budowa drenaży odwadniających, budowa odwodnienia miejsc postojowych; c) budowa chodników przy Al. Jana Pawła II. 2.3. Stan obecny: Park Nowe Oblicze został wybudowany w 2017 r. Ławki, wiaty, stojaki na rowery, ławki-wężyki, kosze na śmieci wykonywało Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ślizex. Zamawiający dopuszcza producentów innych niż wskazani powyżej pod warunkiem zachowania tożsamości stylistycznej i materiałowej z istniejącą infrastrukturą. 2.4. Zagospodarowanie terenu wokół placu zabaw ma zostać wykonane w stylistyce i materiałów takich samych jak na pozostałej części Parku. Należy zabezpieczyć istniejąca infrastrukturę przed uszkodzeniem i zniszczeniem (lampy, drzewa, chodniki). Teren przy wybudowanym placu zabaw i w pozostałej części parku gdzie będą prowadzone roboty należy doprowadzić do stanu istniejącego obecnie. 2.5. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. 2.6. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia niż wskazano w dokumentacji technicznej. 2.7. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. 2.8. Uwaga. 1. W części I zadania został już wykonany fragment placu zabaw (4 urządzenia: 2 bujaki, 2 domki), zakres ten jest wyłączony z postępowania (zaznaczone na zagospodarowaniu). Z urządzeń zabawowych pozostało do wykonania: karuzela integracyjna oraz zestaw sześciowieżowy. Dodatkowo w części I zadania należy wykonać zadaszenia 2 wiat, które zostały zdewastowane. Zadaszenia należy wykonać takie same jak na wiatach przy skateparku. Zagospodarowanie terenu ma zostać wykonane w stylistyce i materiałów takich samych jak na pozostałej części Parku. Należy również wykonać podłączenie istniejącego monitoringu w siedzibie SCK do straży Miejskiej (ul. Kolejowa 5a) i do Policji (ul. Bohaterów Getta 2) . Podłączenie należy wykonać radiowo lub za pomocą dzierżawy łącza światłowodowego, jednego z dostępnych na rynku starogardzkim operatorów sieci światłowodowej. Wykonawca pokryje koszty wszystkich wymaganych uzgodnień i zgód niezbędnych do realizacji połączenia. Przed dokonaniem wyceny zalecana wizja w terenie: w siedzibie SCK i Straży Miejskiej. Obecnie w parku znajduje się 6 kamer HIKVISION DS-2CD2752F-I. 2.9. Część III zadania jest rozszerzona o wymianę nawierzchni chodnika wraz z podbudową i wymianą obrzeża i krawężnika pomiędzy wjazdami do „Medpharmy” (zaznaczone na zagospodarowaniu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka
Dodano: 2024-07-11 - ,,Przebudowa stadionu sportowego w Gardei”.
Dodano: 2024-07-11