Przetargi.pl
Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jana Pawła II w Węgrowie

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 30 97, , fax. 25 792 30 97
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Węgrowie
    Kościuszki 16
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 30 97, , fax. 25 792 30 97
    REGON: 00113737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nbip.pl/spwegrow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jana Pawła II w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jana Pawła II w Węgrowie. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na budowie placu sportowo – rekreacyjnego. Projektowane założenie stanowić będzie uzupełnienie dla istniejących urządzeń sportowych, a także bazę do aktywnego wypoczynku dla uczniów i dzieci spoza szkoły. Inwestycja zlokalizowana zostanie na terenie Szkoły podstawowej nr 2 na działce zagospodarowanej i uzbrojonej. Projektowane założenie zlokalizowane zostało w sąsiedztwie istniejącego zespołu boisk. Projektuje się lokalizację urządzeń do ćwiczeń ogólnorozwojowych, rekreacji i wypoczynku, utwardzenia terenu w zakresie urządzeń sportowo – rekreacyjnych i komunikacji pieszej. Budowa obejmuje : 1) Prace wstępne : - uporządkowanie terenu po poprzednim placu zabaw, - usunięcie pozostałości podziemnych elementów zdemontowanych zabawek (fundamentów) 2) Prace rozbiórkowe : - rozebranie fragmentu krawężnika betonowego : 2,8 mb 3)Parametry Inwestycji : - Powierzchnia terenu inwestycji ~ 970 m2 (w tym opaska betonowa przy budynku = 32 m2) (powierzchnia terenu z ogrodzeniem = ~ 990 m2) 4) Prace ziemne - Przed przystąpieniem do robót należy usunąć grunty organiczne - humus, czarną ziemię i grunty nasypowe. Nadmiar wykorzystać do niwelacji terenu na działce własnej i do formowania zaprojektowanych nasypow i skarp. Pozostały urobek ziemny zostanie wywieziony poza teren inwestycji. Istniejąca grubość warstw gruntu sprawdzana została w dwóch wykopach : 1 - lokalizacja w miejscu zestawu nr 1 = gł. 75 cm. 2 - lokalizacja w miejscu siedziska kręconego nr 5 = gł. 45 cm Uwaga ! Przyjmuje się w projekcie, że w przypadku niejednorodnych warunków gruntowych i zmiennej grubość humusu należy wykonać podbudowę oraz miejscową wymianę gruntu – do decyzji na etapie wykonania całościowego wykopu. - Wykorytowanie wykopu. - Wyrównanie i zagęszczenie dna oraz boków wykopu. - Nawiezienie i wyrównanie warstw podbudowy - Wykonanie fundamentów punktowych pod urządzenia, - Wykonanie stabilizacji gruntu pod ławki betonowe, - uwaga : Prace ziemne prowadzone w sąsiedztwie istn. linii energetycznej oraz instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów bhp. 5) Utwardzenia terenu : wykonanie podbudowy, krawężnikow, nawierzchni : - Wykonanie placu o nawierzchni przepuszczalnej, syntetycznej z poliuretanu i granulatu EPDM wraz z warstwą nośną i stabilizacyjną na podbudowie mineralnej z krawężnikami betonowymi. Nawierzchnie ukształtowane ze spadkami odprowadzającym wodę na zielone tereny trawiaste na działce własnej. - Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej – wykonanie stabilizacji gruntu z utwardzeniem i nawierzchnią z kostki betonowej(miejscowo przebudowa istniejącego krawężnika przy drodze wewnętrznej) - Uzupełnienie ziemi urodzajnej pod trawniki, 6) Montaż urządzeń : - Dostarczenie i montaż urządzeń sportowych i rekreacyjnych – 3 jednostek (zestaw wielofunkcyjny - tor przeszkód -szt. 1, wieża ze zjeżdżalnią-szt.1, most ruchomy- szt.1). - Dostarczenie i montaż urządzeń rekreacyjnych – ławka obrotowa 1 szt., żagle przeciwsłoneczne 3 szt. - Dostarczenie i montaż elementów małej architektury : ławki 4 szt., ławki betonowe 4 szt., kosze na śmieci 2 szt., tablica informacyjna 1 szt. 7) Prace wykończeniowe : - Usypanie nasypów ziemnych – pagórków. - Wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej wraz z wykonaniem agrowłókniny i korowaniem. - Obsianie trawą terenów zielonych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: • wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej • wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, przepisów Prawa Budowlanego Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty. Uwaga Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego wykonania robót (według następującego wzoru), kosztorysu ofertowego przed podpisaniem Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.14 siwz, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach