Przetargi.pl
Budowa placu rekreacji w m. Warszawice.

Gmina Sobienie-Jeziory ogłasza przetarg

  • Adres: 08-443 Sobienie Jeziory, ul. Garwolińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 858 090 , fax. 256 858 092
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobienie-Jeziory
    ul. Garwolińska 16
    08-443 Sobienie Jeziory, woj. mazowieckie
    tel. 256 858 090, fax. 256 858 092
    REGON: 711582300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobieniejeziory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu rekreacji w m. Warszawice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie placu rekreacyjnego, zlokalizowanego w miejscowości Warszawice, dz. nr ew. 145/3 gmina Sobienie-Jeziory o nawierzchni poliuratenowej, na którym zostaną zorganizowane boiska do gry w: piłkę ręczną, piłkę siatkową, piłkę koszykową, tenisa ziemnego; 2) ogrodzenie terenu o nawierzchni poliuratenowej siatką oraz zamontowanie za bramkami do piłki ręcznej piłkochwytów o wysokości 6,0 m; 3) montaż dwóch urządzeń siłowni plenerowej o konstrukcji stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo typu jeździec i stepper oraz stojaka na rowery. 2.Zamawiający dopuszcza nawierzchnię z poliuretanu na podbudowie dynamicznej, przepuszczalną, instalowaną maszynowo „in situ” (bezpośrednio na placu budowy) o parametrach zgodnych z aktualnie obowiązującą w Unii Europejskiej normą na nawierzchnie sportowe otwartych obiektów sportowych PN-EN 14877:2014. Nawierzchnia przed wykonaniem musi zostać zatwierdzona przez Inwestora na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę certyfikatów, badań, próbek, atestów itp. 3.Szczegółowy zakres robót, minimalne parametry nawierzchni poliuretanowej oraz wymagania materiałowe określa przedmiar robót, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy, na podstawie których należy opracować kosztorys ofertowy. Wymienione dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty – minimum 36 miesięcy. 5.Wymagania jakościowe i materiałowe: 1) do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w pierwszym gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, 2)zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej, 3)wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego nr konta: 15 9197 0004 0000 1049 2000 0040 Bank Spółdzielczy Sobienie-Jeziory, ul. Duży Rynek 17, 08-443 Sobienie-Jeziory, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu na budowę placu rekreacji w m. Warszawice”, znak; PI.271.5.2018 ”; 2)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowych; 4)gwarancji ubezpieczeniowych; 5)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy, podlegają odrzuceniu. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ) Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pap; 3) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach