Przetargi.pl
Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami postojowymi przy Szkole Podstawowej w Osięcinach

Gmina Osięciny ogłasza przetarg

  • Adres: 88220 Osięciny, ul. I Armii Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2650030, 2650034 , fax. 542 650 185
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osięciny
    ul. I Armii Wojska Polskiego 14
    88220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2650030, 2650034, fax. 542 650 185
    REGON: 53704200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami postojowymi przy Szkole Podstawowej w Osięcinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami postojowymi przy Szkole Podstawowej w Osięcinach Teren przewidziany pod inwestycję położony jest na obszarze obręb 0016 Osięciny działka o nr ewid.481/11 i działka o nr. ewid.481/13 stanowi własność Gminy Osięciny. Obecnie teren przewidziany pod projektowany plac manewrowy z wyznaczonymi miejscami do parkowania to tereny zieleni ( drzewa, krzewy, samosiejki) niezabudowany występują fragmenty zniszczonego ogrodzenia od strony drogi wew. (dojazd do szkoły), które usunie Inwestor we własnym zakresie. Plac manewrowy z miejscami do parkowania będzie posiadał 2 jezdnie manewrowe szer. 4,0 i 1 jezdnie szer. 6,0 m. chodniki na obwodzie parkingu szer.2m. Na placu zapewniono 40 stanowisk postojowych w tym 3 dla osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe usytuowano w sposób umożliwiający optymalne wykorzystanie powierzchni i wydzielenie maksymalnej liczby stanowisk - dla samochodów osobowych parkowanie skośne α 60o wymiary 2,5 x 5,0 m - dla samochodów osób niepełnosprawnych skośne α 60o wymiary 3,6 x 5,0 m Krawędzie wysepek kanalizujących ruch wyokrąglono łukami zaprojektowano zieleńce. terenu przedstawiono na rysunkach.. Roboty budowlane polegać będą na: - Prace pomiarowe -rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej przy ul. Traugutta materiał do dyspozycji Inwestora. - rozebranie krawężników betonowych -profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne projektowanych elementów placu - wykonanie w-wy odcinającej z piasku pod wszystkie nawierzchnie -ustawienie krawężników betonowych , obrzeży oporników wraz wykonaniem ław betonowych - wykonanie w-w konstrukcyjnych nawierzchni placu - wykonanie elementów odwodnienia, wykonanie 4 wpustów ulicznych wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - wykonanie ogrodzenia placu manewrowego - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - wykonanie humusowania na terenach zielonych zakres i wielkości w/w robót przedstawiono w załączonym przedmiarze robót. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Ustalenia obciążenia ruchem. Ze względu na charakter struktury rodzajowej ruchu (brak samochodów ciężarowych) przyjmuje się do celów projektowych kategorię ruchu KR 1. Dla przyjętej kategorii ruchu KR 1 z Katalogu Typowych Konstrukcji Nawierzchni wybrano konstrukcję półsztywną , przeznaczoną do postoju pojazdów i jezdni manewrowej, która po uwzględnieniu założonych warunków technologicznych i materiałowych. Zastosowano rożną kolorystykę poszczególnych rodzajów nawierzchni, miejsc postojowych i chodników Przedstawia się następująco: Konstrukcja nawierzchni manewrowej szer. 4,0 m * podbudowa tłuczniowa stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm * nawierzchnia - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm kolor grafitowy Konstrukcja nawierzchni manewrowej szer. 6,0 m * podbudowa tłuczniowa stabilizowana mechanicznie warstwa dolna gr. 15 cm * podbudowa tłuczniowa stabilizowana mechanicznie warstwa górna gr. 8 cm * nawierzchnia - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm kolor szary Konstrukcja nawierzchni stanowisk postojowych * podbudowa tłuczniowa stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm * nawierzchnia - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm kolor grafitowy Konstrukcja nawierzchni stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych * podbudowa tłuczniowa stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm * nawierzchnia - kostka brukowa betonowa bezfazowa gr. 8 cm pomalowana na kolor niebieski Konstrukcja nawierzchni chodnika * podsypka cementowo piaskowa gr 4 cm * nawierzchnia - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm kolor czerwony ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCI Rozwiązania wysokościowe planowanej inwestycji wykonano w oparciu o mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych ,wykonaną przez uprawnioną jednostkę geodezyjną. Na przebieg wysokościowy projektowanych niwelet nawierzchni placu wpływ miało: - niweleta istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej ul, Traugutta - niweleta istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi wew. dojazdowej do szkoły - istniejąca rzeźba terenu - istniejące zagospodarowanie terenu Wyznaczono Reper roboczy : Słup betonowy na ul. Traugutta .lokalizacja i opis na załączonych rysunkach i zdjęciach. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie uzyskano przez ukształtowanie spadków podłużnych i poprzecznych sprowadzających wodę z nawierzchni do projektowanych wpustów ulicznych i włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej . Zaprojektowano wykonanie czterech wpustów ulicznych wraz z przyłączeniem przykanalikami do studni rewizyjnych istniejącej kanalizacji deszczowej. Uzyskano zezwolenie właściciela sieci kanalizacyjnej. Lokalizację wpustów i rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne i poprzeczne placów postojowych i jezdni manewrowych przedstawiono na załączonych Rysunkach- Projekt budowlany. Wpusty uliczne DN 500mm betonowe wyposażonych w osadnik o głębokości 50 cm. Studzienki będą przełączane do istniejących studni rewizyjnych poprzez przykanaliki z rur PCV o średnicy DN 200mm. Wpust uliczny składa się z następujących elementów: żeliwna krata uliczna o wymiarach 500´300 mm, pierścień wyrównawczy, zwężka, kręg o średnicy f500 mm z otworem dla przyłącza f150mm lub f200, kręg pośredni o średnicy f500 mm, podstawa studni f500 mm (część osadcza). Nośność rusztów i wpustów powinna wynosić min. 25t. ORGANIZACJA RUCHU Droga publiczna przyległa do działki planowanej Inwestycji - ul. Traugutta (działka o nr ewid.481/6) nr 180362C -kategorii drogi gminnej. Organizacja ruchu wiąże się z uporządkowaniem parkowania i uporządkowaniem sposobu dojazdu do miejsc postojowych w celu zminimalizowania kolizyjności i usprawnienia funkcjonowania placu manewrowego i ul. Traugutta. Zaprojektowano 40 miejsc postojowych. w tym 3 dla osób niepełnosprawnych Sporządzono Projekt organizacji ruchu jako załącznik do dokumentacji. OGRODZENIE Projektowany plac manewrowy z miejscami postojowymi należy ogrodzić. Zaprojektowano ogrodzenie terenu o następujących parametrach: 1. Rozstaw osiowy słupków: 2,60 m 2. Szerokość panelu: 2,50 m 3. Wysokość panelu: 1,73 m 4. Wysokość cokołu: 25 cm 5. Prześwit pomiędzy cokołem i panelem: 2 cm 6. Wysokość słupków od terenu 2,0 m W ogrodzeniu zaprojektowano: a. dwa komplety brama + furtka - brama rozwierana dwuskrzydłowa o szerokości 6,0 m -wys. 1,95cm - furtka rozwierana jednoskrzydłowa o szerokości 2,0m - wys. 1,95 m 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) przedmiar robót c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Przedstawione w/w dokumentacji projektowej, siwz, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, siwz i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, ze oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. 4. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 3 lata. Zamówienie poniżej 5.225.000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223320-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: Sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Osięciny KDBS O/Osięciny 87 9550 0003 2002 0000 0101 0023 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – Budowa placu manewrowego Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 14.03.2017 r. do godz. 9:45. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną