Przetargi.pl
Budowa placu integracyjnego we wsi Kobylin-Latki

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 086 2743003
  • Data zamieszczenia: 2011-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11 11
    18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 086 2743003
    REGON: 00053695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu integracyjnego we wsi Kobylin-Latki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem placu integracyjnego we wsi Kobylin-Latki realizowanego w ramach PROW działanie 4.1-413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi wraz z elementami małej architektury oraz wyposażeniem w urządzenia zabawowe. Roboty należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną obiektu oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty specyfikacyjne czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 1.Zamontowane urządzenia powinny być zgodne z Normą PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z jej wymogami. 2.Rozporządzenie Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) - wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. Należy zastosować Urządzenia posiadające atest certyfikat na znak bezpieczeństwa i odpowiadające estetyce, zachowujące odpowiednie certyfikaty i normy bezpieczeństwa do użytych w opracowaniu. 3.Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny. 4.Zastosowane materiały, wyroby budowlane i wykończeniowe podlegające certyfikacji powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 5.W przypadku podanych dokładnych materiałów i producentów dopuszcza się zastosowanie innych produktów o właściwościach nie gorszych niż zaproponowane i dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6.Każde urządzenie powinno posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa. 7.Zamontować czytelne tablice z regulaminem określającym zasady i warunki korzystania z placu zabaw i informacje na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z palcu zabaw, w tym numery telefonów alarmowych. 8.Przy każdym urządzeniu zamontować tabliczkę informacyjną o bezpiecznym sposobie korzystania z urządzenia. 9.Elementy drewniane zaimpregnować środkiem konserwującym i ogniochronnym. 10.Elementy stalowe zabezpieczyć środkiem antykorozyjnym. 11.Przed przystąpieniem do realizacji należy wymiary sprawdzić dokładnie w naturze. 12.W projekcie zastosowano następujące urządzenia w wyposażeniu placu zabaw: - zestaw zabawowy - Wanda Z7 - bujaki: pieski, konik, skuter - huśtawka dwuosobowa - piaskownica - ławki które dobrano z wzornika przykładowo, z katalogu firmy: OSTROVIA Sp.J. alternatywnie innej firmy o podobnych parametrach, przywołania mają charakter przykładowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach