Przetargi.pl
Budowa placów zabaw w podziale na części: I część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie, II część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie

Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
    Stary Rynek 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
    REGON: 52482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw w podziale na części: I część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie, II część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w podziale na części: I część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie; II część – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie. 2) Zakres zamówienia obejmuje dla: I części: budowę placu zabaw poprzez zainstalowanie urządzeń (dostarczenie i montaż wyposażenia placu zabaw) w sposób trwały w gruncie, zgodnie z instrukcjami producentów oraz bezwzględnym zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń (nie mogą na siebie zachodzić) oraz poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej, amortyzującej upadki, ogrodzenia (dostawa i montaż ogrodzenia z dwoma furtkami, w tym wymiana furtki w istniejącym ogrodzeniu od strony parkingu), ciągu pieszego (wykonanie chodnika z kostki Holland gr. 6 cm) i zagospodarowanie terenu zielonego (założenie trawnika z rolki). W ramach wykonania zadania należy wykonać dodatkowo następujące prace: - usunięcie i wywóz pod nawierzchnię trawiastą z rolki warstwy ziemi z darniną o grubości 10 cm, - roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu pod nawierzchnie amortyzujące upadki, - roboty ziemne, związane z przygotowaniem terenu pod montaż urządzeń, - wykonanie podbudowy przepuszczalnej z kruszyw stabilizowanych mechanicznie, - uporządkowanie schodów z betonowych płyt ażurowych, poprzez wyrównanie płyt, usunięcie przerastającej darni, wypełnienie płyt drobnym kruszywem mineralnym, - roboty porządkowe. W skład kompleksowego wyposażenia placu zabaw wchodzą: - zestaw wielofunkcyjny wóz strażacki - 1 szt. - huśtawka z siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt. - zestaw sprawnościowy typu skoczki – 1 kpl. - linarium, wys. 4,5m – 1 szt. - karuzela na 3 sprężynach – 1 szt. - huśtawka wagowa w kształcie żaby – 1 szt. - trampolina – 1 szt. - tuby do rozmawiania w kształcie kwiatków – 1 kpl. - tablica edukacyjna dźwiękowa – perkusja – 1 szt. - tablica edukacyjna dźwiękowa – cymbałki – 1 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - ławka stalowa z oparciem – 2 szt. - ławka bez oparcia - 1 szt. - ogrodzenie systemowe metalowe, wys. 1,0m – 74,00 mb - furtka systemowa z zamkiem, szer. 1,25m, wys. 1,0m – 1 szt. - furtka przetłaczana z zamkiem, szer. 1,0m, wys. 1,0m – 1 szt. - tablica regulaminowa – 1 szt. UWAGA: minimalne wymagania technologiczne opisane są w projekcie wykonawczym, który jes t załącznikiem do niniejszego SIWZ. Wszystkie nowo projektowane urządzenia zabawowe bezwzględnie muszą posiadać certyfikaty, potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176:2009 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydane przez akredytowaną jednostkę oraz zgodność z normą PN-EN 1177:2009 – Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. II części: budowę placu zabaw poprzez zainstalowanie urządzeń (dostarczenie i montaż wyposażenia placu zabaw) w sposób trwały w gruncie, zgodnie z instrukcjami producentów oraz bezwzględnym zachowaniem stref bezpieczeństwa dl a poszczególnych urządzeń (nie mogą na siebie zachodzić) oraz poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej, amortyzującej upadki, ogrodzenia (dostawa i montaż ogrodzenia oraz dwóch furtek), ciągu pieszego (wykonanie chodnika z kostki Holland) i zagospodarowanie terenu zielonego (założenie trawnika z rolki). W ramach wykonania zadania należy wykonać dodatkowo następujące prace: - demontaż i utylizacja istniejących 3 ławek bez oparcia, - przesadzenie krzewów iglastych kolidujących z projektowanym wejściem od strony ul. Pogorzelskiego, - przygotowanie gruntu pod założenie trawnika z rolki – usunięcie i wywóz istniejącej darni o grubości 10 cm, - roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu pod nawierzchnie amortyzujące upadki, - roboty ziemne, związane z przygotowaniem terenu pod montaż urządzeń, - montaż obrzeży betonowych, - roboty porządkowe. W skład kompleksowego wyposażenia placu zabaw wchodzą: - linarium ze zjeżdżalnią rurową – 1 szt. - zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią i elementami sprawnościowymi – 1 szt. - karuzela na 3 sprężynach – 1 szt. - huśtawka z siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt. - tablica edukacyjna dźwiękowa – perkusja – 1 szt. - tablica edukacyjna dźwiękowa – cymbałki – 1 szt. - tablica edukacyjna dźwiękowa – gitara – 1 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - ławka stalowa z oparciem – 2 szt. - ławka bez oparcia - 1 szt. - tablica regulaminowa – 1 szt. - ogrodzenie panelowe – ok. 90 mb - furtka z zamkiem – 1 szt. - furtka wejściowa na plac zabaw – 1 szt. UWAGA: minimalne wymagania technologiczne opisane są w projekcie wykonawczym, który jest załącznikiem do niniejszego SIWZ. Wszystkie nowo projektowane urządzenia zabawowe bezwzględnie muszą posiadać certyfikaty, potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176:2009 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydane przez akredytowaną jednostkę oraz zgodność z normą PN-EN 1177:2009 – Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy, odrębny dla I i II części, zawierający: a) Projekt wykonawczy b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne c) Przedmiary robót. 4) I i II część obejmują także poniesienie kosztów wynikających z doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi, wykonania wykopu i wywiezienia, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, usług geodezyjnych, wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. W kwocie ryczałtowej dla każdej z części przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Harmonogram ten przed rozpoczęciem robót powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego. 6) Jeżeli w dokumentacji projektowej dla części I i II pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych pod warunkiem: a) zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych, b) wykazania szczegółowymi obliczeniami na przykładzie, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych (zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP), c) wskazania Zamawiającemu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez Wykonawcę. W przypadku wątpliwości, dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, a Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 60.962) w następujący sposób: a) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca i Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) i prace operatorów sprzętu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca przed wprowadzeniem na teren budowy zgodnie z postanowieniami Umowy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz zawierające informacje, dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób ze wskazaniem imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu i funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (wykaz osób). Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury. c) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób, wskazanych w wykazie. e) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. pkt. 7). f) Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu budowy do momentu otrzymania wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego. 8) Kody i nazwy stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). 37535200-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach