Gmina Sicienko ogłasza przetarg
- Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
Mrotecka 9
86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
REGON: 54702300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zabaw w miejscowościach Sicienko i Wojnowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. „Budowa placów zabaw w miejscowościach Sicienko i Wojnowo”. 1) Na placu zabaw w Sicienku należy zamontować: a) most linowy z talerzykami – szt.1, b) huśtawkę dwuosobową z jednym siedziskiem płaskim i jednym siedziskiem kubełkowym – szt.1, c) karuzele tarczową– szt.1, d) huśtawkę wagową – szt.1, e) zestaw zabawowy – zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej – szt.1, f) bujak na sprężynie – szt.1, g) piaskownice modułową – szt.1, h) przejazd linowy – szt.1, i) stół do tenisa stołowego– szt.1, j) metalowy kosz na śmieci– szt.1, k) regulamin placu zabaw– szt.1. Montaż elementów małej architektury i urządzeń zabawowych wykonać zgodnie z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia zabawowe oraz elementy wyposażenia placu zabaw muszą być dopuszczone do montażu na zewnątrz, muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych, a także posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty. Dla wszystkich urządzeń zabawowych należy zachować strefę bezpieczeństwa – powierzchnię zderzenia wolną od przeszkód zgodnie z wytycznymi producenta danego urządzenia. W strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych – zgodnie z oznaczeniem na PZT należy wykonać nawierzchnię bezpieczną z mat gumowych przerostowych w kolorze czarnym. Zastosować maty o wymiarach 1,50x1,00 m i grubości min. 23 mm. Pod maty przerostowe ułożyć siatkę stabilizującą. 2) Na placu zabaw w Wojnowie należy zamontować: a) huśtawkę dwuosobową z siedziskami z oparciem – szt.1, b) karuzelę – szt.1, c) huśtawkę wagową – szt.1, d) zestaw zabawowy – zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej – szt.1, e) bujak na sprężynie – szt.2 f) piaskownicę drewnianą zamykaną – szt.2 g) ławkę parkową – szt.2 h) metalowy kosz na śmieci – szt.1, i) regulamin placu zabaw– szt.1 Ponadto należy uzupełnić istniejące ogrodzenie o odcinek dł. 49,7 m. Ogrodzenie winno być przęsłowe, panelowe, wykonane na stopach i podwalinach betonowych prefabrykowanych o wysokości 1,6 m. W planowanym ogrodzeniu należy wykonać dwie furtki wejściowe o szerokości 1,0m. Projektowane ogrodzenie dostosować konstrukcyjnie i kolorystycznie do istniejącego ogrodzenia. Montaż elementów małej architektury i urządzeń zabawowych należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia zabawowe oraz elementy wyposażenia placu zabaw muszą być dopuszczone do montażu na zewnątrz, muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych, a także posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty. Dla wszystkich urządzeń zabawowych należy zachować strefę bezpieczeństwa – powierzchnię zderzenia wolną od przeszkód zgodnie z wytycznymi producenta danego urządzenia. W strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych – zgodnie z oznaczeniem na PZT należy wykonać nawierzchnię bezpieczną z mat gumowych przerostowych w kolorze czarnym. Zastosować maty o wymiarach 1,50x1,00 m i grubości min. 23 mm. Pod maty przerostowe ułożyć siatkę stabilizującą. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 45112710-5 – Przygotowanie terenu 45233200-1 – Nawierzchnie utwardzone 45112720-8 – Elementy małej architektury 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez urządzenia lub materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia lub materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w tym brak przyznania planowanego dofinansowania zewnętrznego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót , który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający zapłatę wadium oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie miniboiska w parku rekreacji przy ul. Kossaka w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska na terenie Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 przy ul. Baczyńskiego 3 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-02-08 - Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-06 - Budowa toru rowerowego PUMPTRACK w ramach projektu „Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez wzbogacenie oferty spędzenia wolnego czasu dla mieszkańców miejscowości Cierpice i Wielka Nieszawka”
Dodano: 2023-04-20 - Dostosowanie Pracowni Dydaktycznej GWPK do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z wymianą pokrycia dachowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-04-05 - Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus.
Dodano: 2021-02-10 - Budowa kompleksu sportowego składającego się z boiska wielofunkcyjnego, kortu tenisowego, bieżni okrężnej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą w Złotnikach Kujawskich
Dodano: 2021-02-05 - Urządzenie przestrzeni publicznej w Lubiczu Górnym na potrzeby rewitalizacji społecznej. Etap II
Dodano: 2021-01-25 - „Plac zabaw i siłownia w Michelinie” – zadanie nr 1 oraz „Siłownia plenerowa z placem rekreacyjnym przy Szkole Podstawowej nr 14” – zadanie nr 2
Dodano: 2021-01-20