Przetargi.pl
Budowa placów zabaw w miejscowościach gminy Tuplice

Urząd Gminy w Tuplicach ogłasza przetarg

  • Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 625 720 , fax. 683 625 721
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tuplicach
    ul. Mickiewicza 27
    68-219 Tuplice, woj. lubuskie
    tel. 683 625 720, fax. 683 625 721
    REGON: 54846500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw w miejscowościach gminy Tuplice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowościach gminy Tuplice celem rozwoju infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowe tj. wybudowanie trzech placów zabaw w miejscowościach: • Grabów – dz. Nr 84, obręb 0006 • Chlebice – dz. Nr 31, obręb 0002 • Łazy – dz. Nr 366/4, obręb 0009 Przedmiot zamówienia umożliwia korzystanie z obiektu przez wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych (z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim). Podstawowe wymagania dla przedmiotu zamówienia: Wszystkie zainstalowane w ramach realizacji urządzenia muszą spełniać następujące warunki: - posiadać minimum trzyletnią gwarancję, - posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia). - posiadać odpowiednie certyfikaty za zgodność z normą PN-EN-1176 (dotyczy urządzeń zabawowych) Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart technicznych wszystkich urządzeń zabawowych i kopii aktualnych certyfikatów proponowanych urządzeń. Materiały te muszą zawierać minimum dane dotyczące technologii i materiału, z którego są wykonane urządzenia, sposobu montażu w gruncie (fundamentowania) oraz zwymiarowane rysunki techniczne dla urządzeń o określonych w SIWZ wymiarach. Dla pozostałych oferowanych urządzeń dla których w SIWZ nie określono wymiarów, Zamawiający zamiast zwymiarowanych rysunków technicznych za wystarczające uzna zdjęcia oferowanych urządzeń wraz z ich opisem, dotyczącym technologii wykonania i użytego materiału. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom technicznym i funkcjonalności opisanych w SIWZ. Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100 groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 9 SIWZ IDW oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ IDW według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) karty techniczne wszystkich urządzeń zabawowych f) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ IDW - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach