Przetargi.pl
Budowa placów zabaw przy przedszkolach publicznych w 2018 roku Część 1. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 – Etap II część B. Część 2. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu przy ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/1 obręb 14.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw przy przedszkolach publicznych w 2018 roku Część 1. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 – Etap II część B. Część 2. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu przy ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/1 obręb 14.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 – Etap II cześć B. Planowana lokalizacja i opis terenu: plac będzie zlokalizowany przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 w Brwinowie. Teren ogrodzony, płaski, częściowo zadrzewiony. Plac będzie służył dzieciom w wieku przedszkolnym. 2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku do SIWZ, normami branżowymi, a w szczególności: 1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na: a) rozbiórce istniejących urządzeń zabawowych i wywiezieniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż do 7 km), b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy, przygotowaniu i korytowaniu terenu pod plac zabaw i nawierzchnie z kostki, ogrodzenia placu budowy ogrodzeniem tymczasowym zabezpieczającym przed wejściem dzieci, zachowaniu istniejącego ogrodzenia terenu (ewentualnie czasowe zdemontowanie części ogrodzenia celem sprawnej komunikacji na placu budowy), c) budowie nawierzchni chodnika (dojścia piesze) z kostki betonowej szarej o wymiarach grubości 6 cm, powierzchnia ok. 293 m², na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce z piasku, separacja gruntu geowłókniną, d) budowie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej; ok. 109 m² - płyty poliuretanowo-gumowe typu puzzle, łączone klejem poliuretanowym; zgodna z normami PN-EN 1176 i 1177, układana na podbudowie z kruszywa łamanego i na podbudowie z betonu z dylatacją B15 na geowłókninie filtracyjno-separacyjnej, spadek 1-2 %; kolor ciemno czerwony lub bordo; obrzeża betonowe, separacja gruntu geowłókniną, e) przygotowaniu pól żwirowych ( piasek 0,2-2,00 mm) jako nawierzchni bezpiecznych pow. ok. 115 m², separacja gruntu geowłókniną. Po wykonaniu nawierzchni bezpiecznej Wykonawca przedłoży wyniki badań ustalających czy krytyczna wysokość swobodnego upadku jest zgodna z normą PN-EN 1177. 2) montaż nowych, certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury: a) Piaskownica betonowa – o wymiarach min. 340 cm x 340 cm wys. min. 60 cm. Konstrukcja wykonana z betonu klasy B30, zbrojonego prętami żebrowymi. Pokrycie siedziska w kolorze żółtym, wykonane z tworzyw epoksydowych odpornych na czynniki atmosferyczne. Konstrukcja siedzisk utrudniająca wysypywanie się piasku poza piaskownicę. – 1szt. b) Zadaszenie piaskownicy – o wymiarach min. 350 cm x 350 cm wys. min. 280 cm. Konstrukcja wykonana z rur stalowych. Daszek wykonany z maty zacieniającej, powodującej ograniczenie dostępu światła o około 50%. Wszystkie elementy urządzenia wykonane ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie, malowane proszkowo. – 1 szt. c) Stolik do piaskownicy – o wymiarach średnicy min. 70cm i min. wysokości 40 cm a max. 45 cm. Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej (zabezpieczonej antykorozyjnie), blat wykonany z płyty HDPE. – 1szt. d) Komplet huśtawek wahadłowych – konstrukcja w kolorze niebiesko – stalowym o wymiarach min. 180 cm x 630 cm i wysokości min. 240 cm i max. 250 cm. W skład kompletu wchodzą: dwa siedziska typu deseczki i jedno typu gniazdo o średnicy 100 cm (wykonane z lin). Konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania zabezpieczona przed korozją przez ocynkownie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi belki górnej. Łańcuchy ze stali nierdzewnej o średnicy 0,6 cm.- 1szt. e) Huśtawka wagowa na sprężynach podwójna wizerunek rybki i pojazdów latających – o wymiarach min. 110 cm x 270 cm i min. wys. wynoszącej 109 cm. Konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Płyty boczne wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min.1,5 cm. Sklejka podestowa - antypoślizgowa i wodoodporna o wysokiej odporności na ścieranie o grubości min. 1 cm wykonana z płyty HPL. Zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Kolorystyka – min 4 kolory (zielony, czerwony, niebieski, żółty) – 1szt. f) Kubełek obrotowy – o wymiarach min. 52 cm x 52 cm i wysokości min. 52 cm. Konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Siedzisko wykonane z polietylenu, formowane rotacyjnie o średnicy 55 cm. Elementy złączne (śruby, nakrętki, podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Siedzisko w kolorze niebieskim. - 1 szt. g) Ławka do zabawy podwójna z wizerunkiem owcy - o wymiarach min. 125 cm x 100 cm. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej malowanej proszkowo. Płyty ścianek wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości 1,5 cm z wizerunkiem owcy. Kolorystyka - min 3 kolory ( biały, żółty, fiolet). – 1 szt. h) Ławka bez oparcia – o wymiarach min. 155 cm x 30 cm, wysokość ok. 40 cm, konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej i pomalowanej proszkowo farbami poliestrowymi. Siedzisko wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości 1,5 cm w min. 5 kolorach tęczy – 4 szt. i) Ławka do zabawy podwójna z wizerunkiem żółwia – o wymiarach min. 56 cm x 130 cm. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej malowanej proszkowo zabezpieczonej antykorozyjnie. Płyty ścianek wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 1,5 cm. Kolorystyka – min 3 kolory (biały, brązowy, żółty) – 1 szt. j) Bujak sprężynowiec z wizerunkiem pandy - o wymiarach min. 27 cm x 96 cm i min. wysokości 80 cm. Konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Elementy złączne (śruby, podkładki, nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej. Wizerunek pandy wykonany z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 1,5 cm. Zaślepki śrub z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Kolorystyka pandy – min 3 kolory (czarny, czerwony, biały) – 1 szt. k) Bujak sprężynowiec z wizerunkiem rakiety - o wymiarach min. 80 cm x 40 cm, wysokości min. 70cm. Konstrukcja ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Elementy złączne (śruby, nakrętki, podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Wizerunek rakiety wykonany z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min.1,5 cm. Zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metoda wtryskową. Kolorystyka rakiety – min 3 kolory ( niebieski, szary, żółty). l) Domek do zabawy – o wymiarach min. 192 cm x 287 cm i wysokości min. 218 cm; konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej. Płyta podestowa antypoślizgowa HDPE o grubości 1,8 cm; płyty ścianek wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min.1,5 cm. Dach wykonany z płyty HPL o grubości min.1 cm. Zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Domek składający się z elementów takich jak: rurka do zjeżdżania, schodki, okrągłe okno, dwie ławeczki. Kolorystyka – min 3 kolory ( zielony , niebieski, pomarańczowy) – 1 szt. m) Zestaw wóz strażacki – konstrukcja w min. 3 kolorach (żółty, czarny, przewaga czerwonego) o wymiarach min. 323 cm x 526 cm i wysokości min. 225 cm. Wysokość podestów min. 55 cm max 65 cm. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej. Płyty połączone za pomocą aluminiowych klamer; podest wykonany z antypoślizgowej płyty HPL o grubości min. 1 cm. Płyty boczne wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 1,5 cm; Zestaw posiada minimum 5 elementów: zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej o grubości min 0,2 cm, schodki, ścianka wspinaczkowa bulaj w kształcie połowy kuli o średnicy min 40cm, minimum 1 gra, wizerunek strażaka i rura zjazdowa – 1 szt., n) Kosz na śmieci – o pojemności ok.35 litrów i wysokości 100 cm. Konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi– 1 szt. o) Regulamin placu zabaw - stelaż tablicy w kształcie odwróconej litery „U” o konstrukcji stalowej ocynkowanej, a następnie malowanej proszkowo, treść regulaminu korzystania z placu zabaw w formie wydruku na folii samoprzylepnej zabezpieczonej lakierem UV umieszczony na blasze ocynkowanej, malowany na dowolny kolor – 1 szt. Część 2. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/1 obręb 14. Planowana lokalizacja i opis terenu: plac zabaw będzie zlokalizowany przy Samorządowym Przedszkolu Nr 3 w Brwinowie. Teren ogrodzony, płaski, częściowo zadrzewiony. Plac będzie służył dzieciom w wieku przedszkolnym. 2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku do SIWZ, normami branżowymi, a w szczególności: 1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na: a) rozbiórce istniejących urządzeń zabawowych i wywiezieniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż do 7 km), b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy, przygotowaniu i korytowaniu terenu pod plac zabaw i nawierzchnie z kostki, zachowaniu istniejącego ogrodzenia terenu (ewentualnie czasowe zdemontowanie części ogrodzenia celem sprawnej komunikacji na placu budowy wraz z zabezpieczeniem wejścia na plac), c) budowie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o wymiarach grubości 6 cm wraz z malowaniem o powierzchni ok. 159 m², na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce z piasku, d) budowie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej; ok. 165 m² - płyty poliuretanowo-gumowe typu puzzle, łączonej klejem poliuretanowym, zgodnie z normami PN-EN 1176 i 1177, układanej na podbudowie z kruszywa łamanego i na podbudowie z betonu z dylatacją B15 na geowłókninie filtracyjno-separacyjnej, spadek 1-2 %, w kolorze ciemno czerwonym lub bordo, obrzeża betonowe. Po wykonaniu nawierzchni bezpiecznej Wykonawca przedłoży wyniki badań ustalających czy krytyczna wysokość swobodnego upadku jest zgodna z normą PN-EN 1177. 2) montaż nowych, certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury: a) Huśtawka wieloosobowa – konstrukcja w kolorze zielono – szarym lub białym o wymiarach min 630 cm x 295 cm i wysokości min 250 cm max 260 cm, wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Siedzisko z liny zawieszone na łańcuchu o średnicy 0,6 cm ze stali nierdzewnej, metalowa rama opleciona miękką liną polipropylenową. b) Huśtawka dwuosobowa typu dwie deseczki – konstrukcja w kolorze zielono – szarym lub białym o wymiarach min. 185 cm x 380 cm, wysokość całkowita min. 240 cm siedziska typu deseczki, konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania zabezpieczona przed korozją przez cynkownie i malowanie proszkowo farbami poliestrowymi, łańcuchy ze stali nierdzewnej o średnicy 0,6 cm. c) Huśtawka wahadłowa typu gniazdo – konstrukcja w kolorze zielono – szarym lub białym o wymiarach min. 185 cm x 270 cm, wysokość całkowita min. 240 cm siedzisko typu gniazdo o średnicy 100 cm (wykonane z lin), konstrukcja wykonana ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania zabezpieczona przed korozją przez cynkownie i malowanie proszkowo farbami poliestrowymi, łańcuchy ze stali nierdzewnej o średnicy 0,6 cm. d) Wygrodzenie huśtawki gniazdowej – wysokość min 90 cm max 120 cm, płotek wykonany ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczony przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi – 6 mb e) Linarium z dostawkami – o wymiarach min. 940 cm x 450 cm, wysokość całkowita min. 300 cm max 310 cm, łukowate elementy wykonane ze stali czarnej oczyszczonej w procesie piaskowania, zabezpieczone przed korozją przez cynkownie i malowane proszkowo farbami poliestrowymi w kolorze szarym lub białym. Konstrukcja z lin wykonana z polipropylenu o średnicy 1,6 cm z rdzeniem stalowym. Zakończenia lin zaciśnięte w tulejach ze stopów aluminium. f) Trampolina kwadratowa w nawierzchni – o wymiarach min. 120 cm x 120 cm, mata trampoliny min 75 cm x 75 cm wykonana z poliamidowych elementów, posiadająca antypoślizgowe wypustki, nawleczone na stalowe linki w elastycznej otulinie. Sprężyny mocujące matę umieszczone po obwodzie konstrukcji. Konstrukcja w postaci metalowej skrzyni ze stali ocynkowanej – głębokość posadowienia ok. 40 cm. g) Ławka sześciokątna - o wymiarach min. 320 cm x 270 cm, wysokości ok. 85 cm, konstrukcja wykonana ze stali, pomalowana farbą w kolorze grafitowym. Siedziska i oparcie wykonane z desek drewnianych, impregnowanych z drewna iglastego w kolorze brązowym - 1 szt. h) Ławka bez oparcia – o wymiarach min. 150 cm x 30 cm, wysokość ok. 40 cm, konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej i pomalowanej proszkowo farbami poliestrowymi. Siedzisko wykonane z płyt HPL o grubości 1 cm w kolorze szarym i drewnopodobnym – 3 szt. i) Tor rowerowy – zestaw znaków drogowych (10 szt.) dla dzieci osadzonych na stałe w podłożu, odpornych na działanie warunków atmosferyczne i ścieranie. Wykonanych z trwałych materiałów (pasy na kostce betonowej namalowane trwałymi farbami do betonu, odporne na ścieranie i działanie czynników atmosferycznych, powierzchnia po pomalowaniu nie może być śliska – zgodnie z rysunkiem projektu). j) Szałas z wikliny – o wymiarach min. 110 cm, wysokość min. 220 cm, wysokość wejścia min. 100 cm. Konstrukcja wykonana z ukorzenionych wbijanych w ziemię elastycznych (wikliniarskich) pędów wierzby minimum dwuletnich, nasadzonych co ok.10-20 cm, do łączenia pędów używać wyłącznie naturalnych materiałów np. konopnego sznurka. k) Tunel z wikliny - o wymiarach długość min. 300 cm, szerokość min. 100 cm, wysokość wejścia min. 100 cm. Konstrukcja wykonana z ukorzenionych wbijanych w ziemię elastycznych (wikliniarskich) pędów wierzby minimum dwuletnich, nasadzonych co ok.10-20 cm, do łączenia pędów używać wyłącznie naturalnych materiałów np. konopnego sznurka. l) Donice do uprawy kwiatów i warzyw – o wymiarach min 200 cm x 80 cm wysokość min 40cm max 50 cm. Konstrukcja wykonana z belek z drewna rdzeniowego, impregnowanego o przekroju min. 6 cm x 6 cm, drewno wyszlifowane nie posiadające zadr. Wypełnienie na dnie keramzytem lub żwirem o gr. min. 8 cm, przykrytym geowłókniną, wypełnienie ziemią urodzajną. Donice ustawić na żwirze - 2 szt. m) Regulamin placu zabaw – stelaż tablicy w kształcie odwróconej litery „U” o konstrukcji stalowej ocynkowanej, a następnie malowanej proszkowo, treść regulaminu korzystania z placu zabaw w formie wydruku na folii samoprzylepnej zabezpieczonej lakierem UV umieszczony na blasze ocynkowanej, malowany na dowolny kolor – 1 szt. UWAGA: dla Części 1 zapisy ust.2.1 i dla Części 2 zapisy ust. 2.2 mają pierwszeństwo w zakresie wymiarów urządzeń i wymagań przed zapisami z Projektów Zagospodarowania Terenu i Specyfikacji Technicznych. 3. Pozostałe obowiązki wykonawcy: a) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego wokół placu zabaw, b) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz., c) zapewnienie przez Wykonawcę terenu pod zaplecze budowy, d) dostęp do energii elektrycznej i wody wraz z zamontowaniem liczników i uiszczaniem opłat z tytułu zużycia wody i energii elektrycznej. 4. Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177, PN–EN 1176. 5.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni bezpiecznych wraz z podbudową, - montaż urządzeń zabawowych. 5.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 5.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 5.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace - wykonanie nawierzchni bezpiecznych wraz z podbudową, montaż urządzeń zabawowych - skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 5.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 5.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących nawierzchnie bezpieczne wraz z podbudową i montaż urządzeń zabawowych - przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 5.4-5.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca najwyżej oceniony, przedłoży na wezwanie Zamawiającego: a) szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką, b) szczegółowe karty techniczne lub karty produktu dla urządzeń zabawowych (mogą zawierać opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją), c) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii PN-EN 1176, PN-EN 1177 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie), stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi, np.: atest PZH, d) atesty/ deklaracje zgodności lub inne dokumenty równoważne dla koszy, ławek, tablic z regulaminami. 7. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45121291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla Części 1 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), b) dla Części 2 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa placu zabaw przy ...". 9. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 10. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy mogą wykazać spełnienie warunków łącznie przez wszystkie te podmioty. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. W tym celu Wykonawca najwyżej oceniony, przedłoży na wezwanie Zamawiającego: - szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką, - szczegółowe karty techniczne lub karty produktu dla urządzeń zabawowych (mogą zawierać opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją), - zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii PN-EN 1176, PN-EN 1177 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie), stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi, np.: atest PZH, - atesty/ deklaracje zgodności lub inne dokumenty równoważne dla koszy, ławek, tablic z regulaminami. 3. Poleganie na zdolnościach podmiotów trzecich w celu spełnienia warunków udziału. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8. 4) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 2) i 3). 6) W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VIII ust. 3 pkt 1 ppkt a)-g) SIWZ. 4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie /na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ/ zawierające informacje wstępnie potwierdzające spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia określonych w rozdz. VII SIWZ. 5. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty /dowody/ bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury odwróconej, o której mowa w art. 24aa ustawy, i przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia nw. oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie najwyżej oceniona, każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach