Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie wsi Gutowo i Jastrzębie

Urząd Gminy Bartniczka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-321 Bartniczka, Ul. Brodnicka 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4936560 , fax. 056 4936484
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bartniczka
    Ul. Brodnicka 8 8
    87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4936560, fax. 056 4936484
    REGON: 00054239100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie wsi Gutowo i Jastrzębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placów zabaw na terenie wsi Gutowo i Jastrzębie obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu robót przygotowawczych wraz z ogrodzeniem terenu oraz zakup z montażem następujących elementów placu zabaw. 1. Wieś Gutowo - działka nr 90/2 : - piaskownica o wymiarach 2,15 x 2,15 m - 1 szt, - huśtawka wahadłowa dwuosobowa - 1 szt., - huśtawka wagowa czteroosobowa - 1 szt, - huśtawka sprężynowa z pałąkami typu konik lub kaczka - 1 szt, - zestaw rekreacyjny dwu wieżowy z trapem i ze ślizgiem - 1 szt. - karuzela platformowa - 1 szt. - ławki parkowe - 2 szt. 2. Wieś Jastrzębie - działka nr 232/4 - piaskownica o wymiarach 2,15 x 2,15 m - 1 szt, - huśtawka wahadłowa dwuosobowa - 1 szt., - huśtawka wagowa dwuosobowa - 2 szt, - zestaw rekreacyjny dwu wieżowy z trapem i ze ślizgiem - 1 szt. - karuzela platformowa - 1 szt. - ławki parkowe - 2 szt. - kosz parkowy - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze oraz kosztorysie ofertowym /ślepym/ - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca uwzględni w kosztorysie ofertowym wykonania tablic informacyjnych oraz pamiątkowych promujących przedmiotową inwestycję współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.), o stażu całkowitym min. 3 lata, jako kierownik dla podobnych robót - 2 lata, a 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 5) dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym - sprzętem (własnym lub dzierżawionym) - koparka samojezdna, samochód ciężarowy samowyładowczy, dźwig. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć : 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik własny wykonawcy; e) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.2 które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy, f) wykaz wymaganego dla realizacji zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, określonego w pkt III.1.5 - załącznik własny wykonawcy. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.) 3) Formularz cenowy, określający wartość robót na podstawie kosztorysu ofertowego i kosztorysu ślepego - stanowiące wraz z przedmiarem robót załącznik nr 4 do SIWZ (dopuszczalne jest złożenie kosztorysu ofertowego na własnym formularzu, jednakże muszą one zawierać wszelkie pozycje - mieć tożsamą zawartość zgodną z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót); 4) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 5) Dane dotyczące podwykonawców - wykonawca w formularzu oferty musi wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku wystąpienia takiej okoliczności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bartniczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach