Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie gminy Mirzec przy Publicznych Szkołach Podstawowych w Gadce i w Małyszynie w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie gminy Mirzec przy Publicznych Szkołach Podstawowych w Gadce i w Małyszynie w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie gminy Mirzec przy Szkole Podstawowej w Gadce oraz budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Małyszynie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w następujących Załącznikach do niniejszej SIWZ: załącznik nr 10 - Dokumentacja techniczna - Projekty budowlane opracowane przez zik studio architektury i urbanistyki Kielcach załącznik nr 8 - Przedmiary robót, załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 7 - Wzór umowy, i obejmuje w szczególności: I.W zakresie budowy placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gadce: Budowa placu zabaw o projektowanej powierzchni 240 m2 a.uporządkowanie, plantowanie terenu, b.oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń,c.dostawę i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta,zestaw zabawowy - sztuk 1,huśtawka wahadłowa podwójna - sztuk 1,huśtawka wagowa - sztuk 1,równoważnia - sztuk 1, drążek gimnastyczny potrójny - sztuk 1,d.dostawa i montaż ławek - sztuk 2,e.dostawa i montaż koszy na śmieci - sztuk 2,f.wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne,g.wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze PANTONE 152C - 148,5 m2,h.wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze PANTONE 540 C- 20,0 m2 i.powierzchnia biologicznie czynna placu zabaw 71,5m2,j.dostawę i montaż regulaminu placu zabaw - sztuk 1,k.dostawa i montaż ogrodzenia panelowego II.W zakresie budowy placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Małyszynie Budowa placu zabaw o projektowanej powierzchni 276,8 m2 a.uporządkowanie, plantowanie terenu,b.oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń,c.dostawę i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta,zestaw zabawowy - sztuk 1,huśtawka wahadłowa podwójna - sztuk 1,huśtawka wagowa - sztuk 1,równoważnia - sztuk 1,pomost ruchomy - sztuk 1 drabinka krzyżakowa - sztuk 1,d.dostawa i montaż ławek - sztuk 2,e.dostawa i montaż koszy na śmieci - sztuk 2,f.wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne,g.wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze PANTONE 152C - 151,0 m2,h.wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze PANTONE 540 C- 20,0 m2 i.powierzchnia biologicznie czynna placu zabaw 105,8 m2,j.dostawę i montaż regulaminu placu zabaw - sztuk 1,k.dostawa i montaż ogrodzenia panelowego Pozostałe warunki zlecenia:1.Wykonawca zobowiązany będzie do:a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia,b)ponoszenia kosztów zużycia mediów,c)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,d)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,e)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp,f)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,g)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,h)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,i)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,j)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,k)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia),l)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), m)przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów: na urządzenia zgodnie z normą PN-EN 1176:2009 oraz na nawierzchnię.n)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia2.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania minimalnych stref bezpieczeństwa przy montażu urządzeń, zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. Podanie przez producenta urządzeń innych stref bezpieczeństwa niż przewidziane w normie nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku zastosowania właściwej strefy.3.Zamontowane urządzenia muszą mieć zamontowane tabliczki znamionowe informujące o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.4.Na realizację zadania Gmina uzyskała dofinansowanie z programu rządowego Radosna Szkoła. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji dofinansowującej.5.Place zabaw należy wykonać zgodnie programem rządowym Radosna Szkoła, do którego wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej dostępne są na stronie internetowej www.radosnaszkola.men.gov.pl.6.Wykonawca dołączy do umowy odrębne kosztorysy ofertowe szczegółowe dla budowy poszczególnych placów zabaw.7.Zamawiający nie sugeruje producenta urządzeń zabawowych. Wszelkie urządzenia podane w opisie zadań zostały wskazane poglądowo. Zamawiający dopuszcza zamontowanie innych urządzeń o nie gorszych parametrach, takich samych wymiarach i zbliżonym wyglądzie oraz posiadają stosowne atesty, certyfikaty jakości etc.8.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem9.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 1 km,10.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.11.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu 2)poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp,3)gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,4)gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., NR 42, poz.275 ze zm.), zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 91 8523 0004 0006 0046 2000 0001 BS Wąchock O/Mirzec tytułem Wadium - przetarg nieograniczony Budowa placów zabaw na terenie gminy Mirzec przy Publicznych Szkołach Podstawowych w Gadce i w Małyszynie w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.3.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.4.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.5.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 1.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmirzec.sisco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach