Przetargi.pl
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 9235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: PODSTAWOWY CPV 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych UZUPEŁNIAJĄCE: CPV 45.11.27.23-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw CPV 45.11.12.91 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV 45.23.32.00 Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw CPV 37.41.00.00-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 30.04.2018 r. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy I. Miejsce świadczenia usługi 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 II. Parametry obiektów 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 1260 ,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni igłowanej placu zabaw P = 55,00m2 c) powierzchnia chodników P = 21,00 m2 d) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 94,00 m2 e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 96,00 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadgoplańskiej na części dz. ew. 98 obr.6 w Kruszwicy” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. Uwaga! W opisie technicznym wskazano 12 szt. koszy na śmieci jednak do wyliczeń należy przyjąć 8 koszy na śmieci. 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 a) powierzchnia objęta opracowaniem P= 1900,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni piaskowa placu zabaw P = 338,00 m2 c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami i stołem do ping-ponga i piłkarzyków d) kostka typu polbruk w kolorze zielonym i szarym P = 145,00 m2 (80m2+65m2) e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 87,00 mb f) powierzchnia nawierzchni trawiastej z rolki na terenie ogrodzonego placu zabaw P = 116,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na osiedlu „Zagople” przy ul. Wspólnej na części dz. ew. 106/140 obr.5 w Kruszwicy.” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 960,00 m² b) powierzchnia nawierzchni igłowanej P = 65,00m² c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 105,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy przystani żeglarskiej LOK Popiel związane z budową siłowni zewnętrznej” i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych przez Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz III. Wytyczne dla Wykonawców: 1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedstawienie stosownych dokumentów uwiarygadniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowaną opinię. 2) Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót są elementami pomocniczymi. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy – m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 5) W celu wykazania, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia: - karty technicznej danego urządzenia placu zabaw oraz siłowni wraz ze zdjęciem (w kolorze) oferowanego urządzenia; - karty technicznej nawierzchni bezpiecznej wraz ze zdjęciem (w kolorze); - karty technicznej elementów małej architektury oraz ogrodzenia wraz ze zdjęciem (w kolorze); - próbki oferowanej nawierzchni bezpiecznej; -certyfikatu zgodności dot. nawierzchni z normą PN EN 1177:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące; - certyfikatu zgodności dot. urządzeń placów zabaw z normą PN EN 1176:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące na każde urządzenie – certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń, (w przypadku zestawów urządzeń dopuszcza się przedstawienie certyfikatu osobno) - certyfikatu zgodności dot. urządzeń siłowni zewnętrznych z normą PN EN 16630:2015-06 ( lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki na każde urządzenie – certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń siłowni zewnętrznej. IV. Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy – wykonanie nawierzchni, montaż ogrodzenia, montaż urządzeń placów zabaw i siłowni jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 2) W terminie do 5 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego i podpisaną przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.10.2017r. do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy / b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o grupie kapitałowej, wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia: wykazu robót, wykazu osób, próbek, certyfikatów, kart technicznych urządzeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach