Przetargi.pl
Budowa placów zabaw dla trzech szkół na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach programu RADOSNA SZKOŁA - ETAP I budowa nawierzchni bezpiecznych i montaż urządzeń zabawowych.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw dla trzech szkół na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach programu RADOSNA SZKOŁA - ETAP I budowa nawierzchni bezpiecznych i montaż urządzeń zabawowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej, nawierzchni bezpiecznych i montaż urządzeń zabawowych dla szkół: 1. Szkoła Podstawowa w Osolinie: a) plac zabaw o powierzchni 180,0 m2, w tym: - nawierzchnia bezpieczna RAL 2011 pomarańczowa 161,0 m2, - nawierzchnia bezpieczna RAL 5003 niebieska 19,0 m2, b) urządzenia zabawowe: - zestaw zabawowy - 1 kpl., - huśtawka wagowa - 1 szt., - karuzela tarczowa - 1 szt., - ścianka wspinaczkowa - 1 szt., - równoważnia - 1 kpl. (3 szt.), - kółko i krzyżyk - 1 szt., - tablica regulaminowa - 1 szt., c) nawierzchnia ciągów pieszych 1,5 m2, d) ławki i kosze na śmieci. 2. Szkoła Podstawowa w Urazie: a) plac zabaw o powierzchni 180,0 m2, w tym: - nawierzchnia bezpieczna RAL 2011 pomarańczowa 161,0 m2, - nawierzchnia bezpieczna RAL 500, niebieska 19,0 m2, b) urządzenia zabawowe: - zestaw zabawowy - 1 kpl., - sprężynowiec pojedynczy - 2 szt., - sprężynowiec poczwórny - 1 szt., - piaskownica - 1 szt., - tablica do rysowania - 1 szt., - tablica regulaminowa 1 szt., c) ławki i kosze na śmieci. 3. Szkoła Podstawowa w Pęgowie: a) plac zabaw o powierzchni 182,5 m2, w tym: - nawierzchnia bezpieczna RAL 2011 pomarańczowa 161,5 m2, - nawierzchnia bezpieczna RAL 5003 niebieska 21,0 m2, b) urządzenia zabawowe: - zestaw zręcznościowy - 1 kpl., - drążki do akrobacji - 1 kpl., - równoważnia - 1 kpl. (3 szt.), - przeplotnia - 1 szt., - płotki do przeskoków - 1 kpl. (3 szt.), - tablica regulaminowa - 1 szt., c) nawierzchnia ciągów pieszych 2,0 m2, d) ławki i kosze na śmieci. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ Nawierzchnie placów zabaw stanowi nawierzchnia bezpieczna typu piankowego, układana z płyt 50 x 50 cm i grubości 5,5 cm, w dwóch kolorach przyjętych zgodnie z kolorystyką obowiązującą w ramach programu RADOSNA SZKOŁA, zgodnych z paletą barw PANTONE 152C RAL:2011 Tieforange - amortyzującą upadek dziecka z wysokości 1,5m - ułożonej pod urządzeniami oraz w kolorze niebieskim zgodnym z paletą barw PANTONE 540C RAL:5003 Saphirbalau - zastosowana na ścieżki w ramach komunikacji. Płyty nawierzchni muszą odznaczać się: - jednorodną i trwałą, elastyczną budową, - przepuszczalnością wody i budową warstwy spodniej umożliwiającą odprowadzenie wody deszczowej, - możliwością montażu na istniejących nawierzchniach, w tym betonowych, asfaltowych, oraz na niezwiązanym gruncie, - możliwością montażu bez użycia kleju, np. łączenie kołkami, jednak w sposób odporny na wysuwanie lub zdejmowanie, - możliwością obróbki na placu budowy Przy montażu nawierzchni bezpiecznej należy zastosować wszelkie rozwiązania systemowe zalecane przez producenta nawietrzni. Nawierzchnia bezpieczna musi być wykonana zgodnie z prawem, warunkami określonymi w SIWZ oraz odpowiednimi przepisami, w tym: - PN-EN 1177 - Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badania; - załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915). Nawierzchnie muszą być opatrzone niezbędnymi certyfikatami i atestami. Nawierzchnie układane będą na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego warstwami mechanicznie. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni oraz podbudowie spadek około 1%. W przypadku występowania pod projektowaną nawierzchnią gruntów gliniastych należy dodatkowo zastosować warstwę odsączającą. Nawierzchnię należy ograniczyć obrzeżem betonowym na styku z nawierzchnią trawiastą. Warunki montażu nawierzchni bezpiecznej zawarto w załączonych do SIWZ specyfikacjach technicznych. WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH Montowane urządzenia zabawowe muszą być bezpieczne, zgodne z obowiązującymi w Polsce Normami PN-EN 1176 od 1 do 7. Typ, kolor i rozmieszczenie wg załączonych do SIWZ projektów placów zabaw. Wszystkie urządzenia muszą być opatrzone niezbędnymi certyfikatami i atestami. Warunki montażu urządzeń zabawowych zawarto w załączonych do SIWZ specyfikacjach technicznych. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZYCH Ciągi piesze przy placach zabaw z kostki brukowej betonowej szarej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. Warunki układania nawierzchni ciągów pieszych zawarto w załączonych do SIWZ specyfikacjach technicznych. WYMAGANIA OGÓLNE Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiary robót. Roboty należy wykonać na podstawie posiadanych przez zamawiającego projektów budowlanych placów zabaw. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-10-25 do godz. 09:55. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 9583 0009 0000 1007 2000 0017; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, i e oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach: - od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00; - w środę - od 12:00 do 15:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach