Przetargi.pl
BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA DZIECI PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W: GŁOWIENCE, ROGACH, TARGOWISKACH ORAZ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W MIEJSCU PIASTOWYM.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4353019 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dworska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 013 4353019 w. 128
    REGON: 37044058300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA DZIECI PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W: GŁOWIENCE, ROGACH, TARGOWISKACH ORAZ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W MIEJSCU PIASTOWYM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektów zagospodarowania 4 placów zabaw przy szkołach podstawowych w Głowience, Rogach, Targowiskach i Zespole Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, dostawa, montaż urządzeń i zestawów zabawowych wraz z wykonaniem wymaganych stref bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127299
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Potencjał kadrowy: Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: b)Doświadczenie: Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 zamówienia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości min. 30 000 zł każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: a) Informacja o osobie(ach), które będą skierowane do wykonania zamówienia Zał. Nr 5, b) Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - Zał.nr 6 wykaz robót oraz potwierdzenie, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie / referencje/. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - zał. nr 4. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną