Przetargi.pl
Budowa pięciu ogólnodostępnych otwartych stref aktywności w Gminie Zaleszany

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pięciu ogólnodostępnych otwartych stref aktywności w Gminie Zaleszany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa pięciu ogólnodostępnych otwartych stref aktywności w Gminie Zaleszany”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie siłowni plenerowej wraz ze strefa relaksu. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Skowierzyn Część II Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pilchów Część III Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Motycze Szlacheckie Część IV Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Zbydniów Część V Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dzierdziówka W ramach realizacji powyższych zadań należy wykonać: 1) Część I - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Skowierzyn a) budowę siłowni plenerowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia. Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne – oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 2) Część II - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pilchów a) budowę siłowni plenerowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia. Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne - oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 3) Część III - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Motycze Szlacheckie a) budowę siłowni plenerowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne – oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 4) Część IV - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Zbydniów a) budowę siłowni plenerowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne - oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 5) Część V - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dzierdziówka a) budowę siłowni plenerowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia. Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz zjazdowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne – oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje montaż urządzenia „sztanga w leżeniu”. Zamawiający w celu zwiększenia poziomu konkurencyjności dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę w zakresie wszystkich 5 części, zamiast urządzenia „sztanga w leżeniu” urządzenia „sztanga w pozycji siedzącej”. 2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT o ile jest niezbędne), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do montażu urządzeń otwartej strefy aktywności przygotował nawierzchnię pod montaż urządzeń tj. wyrównał teren (w razie konieczności), skosił trawę, usunął z terenu inwestycji kamienie, gruz i inne przedmioty stanowiące zagrożenie dla użytkowników otwartej strefy aktywności, w razie konieczności uzupełnił ubytki w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac). 5. Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 7. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 6 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. 10. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 11. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 12. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) montaż urządzeń. 13.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust.13. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 13. pkt a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 13.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 pkt a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 8) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 13 pkt a. 13.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 15. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 16. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 17. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 18. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - montażu urządzeń, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 19. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 20. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 21. Zadanie pn. „Budowa pięciu ogólnodostępnych otwartych stref aktywności w Gminie Zaleszany” realizowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019. 22. Wykonawca zobowiązany jest po zakończonej budowie Otwartych Stref Aktywności wykonać certyfikację całego obiektu (dotyczy wszystkich części), tj. urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego w celu oceny zgodności z normą PN-EN 16630. Kontrola pomontażowa musi być wykonana przez akredytowana jednostkę certyfikującą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 6 do SIWZ, 6) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach