GMINA OSIECZNA ogłasza przetarg
- Adres: 64-113 Osieczna, ul. Powstańców Wielkopolskich 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 48 65 535 00 16 , fax. 48 65 535 06 48
- Data zamieszczenia: 2023-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA OSIECZNA
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie
tel. 48 65 535 00 16, fax. 48 65 535 06 48
REGON: 411050741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pięciu instalacji fotowoltaicznych w miejscowości Osieczna, Kąkolewo i Świerczyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pięciu instalacji fotowoltaicznych w miejscowości Osieczna, Kąkolewo i Świerczyna.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy: - 49,92 kW usytuowanej na gruncie – dz. 1035/1 dla Centrum Kultury i Biblioteki w Osiecznej- 20,90 kW usytuowanej na dachu budynku Urzędu Gminy Osieczna dz. 286- 49,68 kW usytuowanej na gruncie – dz. 442/3, 441 i 443/6 dla Szkoły Podstawowej w Kąkolewie- 24,96 kW i 15,6kW usytuowanych na gruncie – dz. 1317/1 dla Zespołu Szkół i Przedszkola w Świerczynie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) – stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 05.05.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części),- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie instalacji fotowoltaicznej,b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji: co najmniej jedną osobą z uprawnieniami elektrycznymi SEP do 1 kV czyli Stowarzyszenia Elektryków Polskich typu D (dozór) oraz E (eksploatacja).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2023-05-26Przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo
- Dodano: 2023-05-26Modernizacja wjazdu na kwaterę oraz budowa drogi wraz z placem manewrowym na koronie czynnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne znajdującego się na terenie ZZO Olszowa
- Dodano: 2023-05-25Poprawa warunków szatniowo - sanitarnych w budynku szatni OSiR w Trzciance.
- Dodano: 2023-05-24Przebudowa ulicy Szkolnej w m. Kicin poprzez budowę azylu dla pieszych z przejazdem dla rowerzystów wraz z jego doświetleniem
- Dodano: 2023-05-23Przebudowa drogi powiatowej nr 2900P na odcinku Dąbroszyn – Modlibogowice – Etap II
- Dodano: 2023-05-22Budowa drogi Zielenie-Smólniki Osieckie oraz modernizacja odcinków dróg w Młynku i Budkach Starych
- Dodano: 2023-05-22„Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska” ETAP I
- Dodano: 2023-05-19„Przebudowa drogi nr 5321P Topola Wielka - Topola Osiedle na odc. dł. ok. 800m” – roboty uzupełniające
- Dodano: 2023-05-18Wymiana kotłów CO w 3 leśniczówkach Nadleśnictwa Krucz w 2023 r.
- Dodano: 2023-05-18Dostosowanie budynku Przedszkola nr 5 "Słoneczko" w Nowym Tomyślu do obowiązujących przepisów ppoż.