Przetargi.pl
„Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy publicznej szkole podstawowej w Krzeczowie – II etap” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146858600, , fax. +48146858600
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    Długa 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. +48146858600, , fax. +48146858600
    REGON: 85166066000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy publicznej szkole podstawowej w Krzeczowie – II etap” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy publicznej szkole podstawowej w Krzeczowie – II etap” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Budynek sali gimnastycznej z zapleczem, zgodnie z założeniami inwestora, mieści salę sportową (mogącą spełniać również funkcję sali widowiskowej) wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym, przeznaczoną na użytek uczniów obecnego budynku szkoły, zlokalizowanego na działce nr 808 w miejscowości Krzeczów, gmina Rzezawa. Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne. Na parterze przewidziano salę do ćwiczeń z boiskiem wielofunkcyjnym, w pełni wyposażonym w sprzęt sportowy oraz zespół szatniowy wraz z pokojem trenera, magazynami sprzętu sportowego i kotłownią. Na kondygnacji piętra zlokalizowano trybuny, salę do gimnastyki korekcyjnej oraz salę do aerobiku i węzeł sanitarny. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE INWESTYCJI: BUDYNEK PROJEKTOWANY – SALA GIMNASTYCZNA Z ZAPLECZEM  powierzchnia zabudowy 576,26 m2  powierzchnia użytkowa 680,12 m2  powierzchnia całkowita 1190,24 m2  kubatura 5 431,70 m3  wysokość budynku 10,43 m  szerokość budynku 17,10 m  długość budynku 33,70 m  liczba kondygnacji 2 ISTNIEJĄCY BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SZKOŁA - stan istniejący  powierzchnia zabudowy 489,39 m2  szerokość budynku 17,20 m  długość budynku 32,20 m  liczba kondygnacji (w tym 1 kondygnacja podziemna) 4 ISTNIEJĄCY BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SZKOŁA – stan projektowany  powierzchnia zabudowy 543,01 m2  powierzchnia użytkowa części projektowanej 43,25 m2  powierzchnia całkowita części projektowanej 62,02 m2  kubatura części projektowanej 218,50 m2  szerokość budynku (bez zmian) 17,20 m  długość budynku 40,90 m  liczba kondygnacji (bez zmian) 4 Zestawienie poszczególnych pomieszczeń wraz z powierzchnią użytkową znajduje się w części rysunkowej branży architektonicznej – na rzutach poszczególnych kondygnacji. W I etapie wykonano:  roboty przygotowawcze i demontażowe  roboty ziemne pod fundamenty  fundamenty  słupy żelbetowe  nadproża żelbetowe  belki żelbetowe  schody żelbetowe wewnętrzne  schody żelbetowe zewnętrzne  wieńce żelbetowe WN 1 – WN5  płytę stropową żelbetową nad parterem  płytę stropową żelbetową nad piętrem  ściany  elementy dachu + obróbki blacharskie bez: • wyłazu strychowego EI 30 80x80 cm. ze spuszczoną drabinką wyłazową, • pokrycia stropu nad salą blachą trapezową o skoku fali 40 mm mocowaną wkrętami samogwintującymi do wiązarów dachowych, • izolacji cieplnej niepalnej RE 30 poddasza w części stropu wełną mineralną gr. 25 cm  warstwy posadzkowe: zasypanie wykopów fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych z zagęszczeniem mechanicznym (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) - kat.gr. III-IV - zasyp niecki pod posadzkę. Zagęszczenie zasypki ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV,  drenaż  instalację odgromową  przebudowę i przyłącz wodociągowy  przebudowę i przyłącz kanalizacji sanitarnej  przebudowę i przyłącz kanalizacji deszczowej Do wykonania zgodnie z przedmiarem robót i zakresem rzeczowym w II etapie przewiduję się wykonać: 1. Ściany (kanały spalinowe, kanały wentylacyjne, obmurowanie komina, obróbki blacharskie czapek kominowych, obróbka kominów, nakrywy kominów). 2. Wykończenie ścian i sufitów. 3. Elementy dachu + obróbki blacharskie. 4. Warstwy posadzkowe. 5. Stolarkę okienną i drzwiową. 6. Dobudowę schodów stalowych. 7. Balustrady. 8. Elewację. 9. Podesty i podjazdy do budynku. 10. Platformę przyschodową. 11. Podbudowę pod opaskę przy budynku. 12. Uporządkowanie placu budowy. 13. Instalację ogrzewczą. 14. Instalację kanalizacji (instalację wewnętrzną, montaż urządzeń sanitarnych). 15. Instalację wodociągową (instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej i cyrkulacji c.w.u., montaż armatury, zawory. 16. Instalację wentylacji i klimatyzacji. 17. Instalację gazową. 18. Wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy. 19. Instalację elektryczną (przyłącz energetyczny do budynku, rozdzielnica R01, rozdzielnica R02, rozdzielnica oświetleniowa ROS1, wyłącznik przeciwpożarowy WP. POŻ, szafka teletechniki ST1, szafka nagłośnienia PN1, szafka nagłośnienia PN2, szafka nagłośnienia PN3, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, oświetlenie zewnętrzne, osprzęt elektryczny, instalacje teletechniczne, trasy kablowe, pomiary elektryczne. 20. Przebudowę sieci telefonicznej w celu usunięcia kolizji z budynkiem sali gimnastycznej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i przedmiarem robót (dokumenty załączone do postępowania przetargowego). 21. Usunięcie drzew zgodnie z decyzją Starosty Bocheńskiego znak: OŚ.613.8.2018 z dnia 03.04.2018 r. 22. Nasadzenie drzew w ilości 26 sztuk (15 sztuk żywotnika zachodniego oraz 11 sztuk świerka pospolitego), które należy posadzić na terenie gminy Rzezawa na działkach:  833/11w miejscowości Jodłówka,  711/2 i 808 w miejscowości Krzeczów,  589/3 w miejscowości Łazy. 23. Zagospodarowanie terenu (plan zagospodarowania terenu może ulec zmianie z uwagi na opracowywany obecnie projekt przebudowy drogi. W takim wypadku rozliczenie zmian będzie przeprowadzone kosztorysem powykonawczym przy zachowaniu nośników cenowych z oferty wykonawcy). Za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz wykonanych prac w I etapie. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji z lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Wszystkie użyte w dokumentacji przetargowej wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególności procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji budowlano - wykonawczej zostały użyte w/w wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej maja służyć : winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt : nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. W sytuacji, gdy w dokumentacji technicznej wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji technicznej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanych elementów robót, ich części bądź innego majątku Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub podwykonawców, jak również mienia osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami – Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody. Wykonawca oznaczy we własnym zakresie i na swój koszt miejsca realizowanego zadania umieszczając stosowne tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji z lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421160-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 36 000 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za dotrzymanie tego terminu uważa się datę i godzinę wpływu wadium na konto Zamawiającego w przypadku wadium w pieniądzu. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2014, poz.1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gminę Rzezawa nr 35 8591 0007 0080 0000 0042 0024 z dopiskiem: „Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy publicznej szkole podstawowej w Krzeczowie – II etap” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie pok. nr 24 – II piętro Urzędu Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32 – 765 Rzezawa przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem: „Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy publicznej szkole podstawowej w Krzeczowie – II etap” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu – przed upływem terminu składania ofert tj. 06.10.2020 r. do godz. 13,00 9. Gwarancje lub poręczenia należy wystawić na : Gmina Rzezawa, ul. Długa 21, 32 – 765 Rzezawa. 10. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b. 11. Potwierdzenie wpłaty wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego) zaleca się dołączyć do oferty. 12.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji można włożyć do koperty z ofertą jako odrębny dokument. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem Wykonawców, o których mowa w art. 46 ust. 4a u PZP. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 19. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunek bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy przygotowana na specjalnym druku (druk formularza oferty) załącznik do SIWZ + kosztorys ofertowy uproszczony ( opracowany na podstawie zał. nr 7 – przedmiary robót). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 9 lub 10 do SIWZ 4) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 11 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informacji o tych w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców. 9) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawie przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 w/w ustawie. Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Druk oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 10) Dowód wniesienia wadium ( jeżeli zostało wniesione w pieniądzu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach